ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



زمان قرعه‌کشی تنیس روی میز تیمی قهرمانی جهان مشخص شد


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، طبق اعلام سایت فدراسیون جهانی تنیس روی میز، مسابقات تیمی قهرمانی جهان در سال 2016 قرار است بین روزهای 28 فوریه تا 6 مارس (6 تا 16 اسفند) به میزبانی شهر کوالالامپور در مالزی برگزار شود. در این مسابقات 94 تیم در بخش مردان و 84 تیم در بخش زنان شرکت دارند.

قرعه‌کشی دسته‌های اول، دوم و سوم این رقابت‌ها قرار است روز 16 ژانویه (26 دی) ساعت 15 به وقت محلی در هتل سوبانگ گراند دورست برگزار شود.

تیم‌های مردان و زنان کشورمان نیز در این دوره از مسابقات حضور دارند. تیم مردان ایران که در دوره قبلی در رتبه مشترک 29 ایستاد، در مسابقات 2016 مالزی در دسته دوم قرار دارد. تیم زنان کشورمان نیز که در دوره قبلی در رده 53 مشترک قرار گرفت، در مسابقات 2016 در دسته سوم حضور دارد.

در مسابقات تنیس روی میز تیمی قهرمانی جهان در سال 2014 که در توکیو برگزار شد، در بخش مردان تیم‌های چین و آلمان به مقام‌های قهرمانی و نایب قهرمانی دست یافتند و چین تایپه و ژاپن نیز به عنوان سوم مشترک رسیدند. در بخش زنان چین قهرمان شد، ژاپن در رده دوم ایستاد و هنگ‌کنگ و سنگاپور در رده سوم مشترک قرار گرفتند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
حواشی تنیس روی میز قهرمانی جهان در شبکه 3