سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



محدودیت ترافیکی روز اربعین در زنجان اجرا شد


سرگرد حسین ملایی روز چهارشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رانندگان و صاحبان خودروها در این روز معنوی برای بهتر و باشکوهتر برگزار شدن مراسم دسته های عزاداری و به منظور رعایت حال و تامین امنیت عزاداران حسینی، به جد عوامل راهور را در اعمال محدودیت های ترافیکی مقطعی و طولانی مدت یاری دادند که جای تقدیر و قدردانی دارد.
وی با بیان اینکه همکاری خوب و مناسب رانندگان و صاحبان وسایط نقلیه موجب شد تا هیچ مشکلی در مسیر حرکت دسته های عزاداری های حسینی زنجان بوجود نیاید و فقط چند دستگاه خودرو پارک شده در این مسیر با استفاده از جرثقیل به محلی در سبزه میدان انتقال یافت تا مشکلی در مسیر تعیین شده برای برپایی مراسم عزاداری ها ایجاد نشود.
ملایی اظهار کرد: رانندگان در طول ساعات عزاداری ها برای سرور و سالار شهیدان، از هرگونه حرکات حادثه ساز اجتناب کردند و شیفتگان و دلدادگان حسین (ع) نیز توانستند در کمال آرامش و امنیت مراسم سوگواری را برپا کنند.
وی یادآورشد: راهنمایی و رانندگی شهر زنجان از ساعت 9:30 صبح امروز /چهارشنبه/ تدابیر اتخاذ شده برای اعمال طرح محدودیت های خاص ترافیکی درنظرگرفته شده را به منظور استفاده مناسب مردم از مراسم معنوی روز اربعین در مسیر حرکت دسته های عزاداری و دیگر مسیرهای منتهی به آن را به مرحله اجرا گذاشتند.
مسئول اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: عوامل راهور زنجان با تمام توان عملیاتی توانستند محدودیت های ترافیکی را از میدان 15 خرداد تا بلوار آزادی و خیابان ها و کوچه های منتهی به مسیرهای دسته های عزاداری، اعمال کنند.
597/6085

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
بررسی زمینه های پیاده سازی تیوری محدودیت ها جهت اجرا در سازمان های خدماتی برای ر