فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



معاون فرماندار قصرشیرین: ترویج فرهنگ کتاب خوانی در جامعه ضروری است


به گزارش خبرنگار ایرنا، نعمت الله نازپرورده روز یکشنبه در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی قصرشیرین افزود: مسوولان و مدیران دستگاه های اجرایی باید خود منادی گسترش فرهنگ مطالعه و کتاب خوانی در جامعه باشند.
وی اظهار کرد: مدارس و دانشگاه ها بهترین مکان برای برگزاری نشست کتاب خوانی است و انجام تمهیدات لازم در این زمینه نیازمند اهتمام بیشتر متولیان امر است.
وی گفت: مطالعه مهم ترین راه انتقال تاریخ و ارزش های یک جامعه است و با توجه به گسترش دنیای مجازی باید روش های جدید مطالعه هم در بین اقشار مردم ترویج و نهادینه شود.
نازپرورده افزود: در کشور ما از گذشته های دور مردم با مطالعه و کتاب خوانی آشنا بودند و حتی در قهوه خانه ها هم شاهنامه خوانی یکی از راه های انتقال ارزش ها و فرهنگ ها بود.
رییس اداره کتابخانه های عمومی قصرشیرین، نیز شمار کتاب های موجود در کتابخانه های این شهرستان 52 هزار جلد اعلام کرد و گفت: این تعداد کتاب در چهار باب کتابخانه شامل 2 کتابخانه روستایی، یک کتابخانه سیار و یک کتابخانه ثابت شهری در دسترس علاقه مندان به مطالعه است.
ضیاالله آباد، شمار اعضای فعال در کتابخانه های شهرستان مرزی قصرشیرین را 2 هزار و 100 تن ذکر کرد.
وی برگزاری منظم جلسه های انجمن، برپایی نمایشگاه کتاب، اجرای مسابقه کتابخوانی، نقاشی کودکان و برپایی جلسه انجمن خیران کتابخانه ساز را از مهم ترین اقدام های این نهاد در سال گذشته عنوان کرد.
قصرشیرین در غرب استان کرمانشاه بیش از 27 هزار تن جمعیت دارد.
7079/3012/8066

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
رسم کتابخوانی ( 11 توصیه رهبری برای ترویج کتاب خوانی )