سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



فروش خدمت سربازی در سال 95 صحت ندارد


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سردار کمالی گفت: فروش خدمت سربازی در سال 95 صحت ندارد و مشمولان با توجه به قوانین جاری نسبت به تعیین وضعیت سربازی خود اقدام کنند.

سردار موسی كمالی درباره فروش خدمت سربازی  اظهار کرد: روز گذشته خبری از سوی یکی از نمایندگان مجلس مبنی بر  فروش خدمت سربازی در سال 95 مطرح شده که چنین چیزی صحت ندارد.

وی در ادامه با بیان این مطلب که در واقع موضوع جریمه سربازی برای مشمولان غایب بوده، گفت: در واقع کسانی که در سال 94 بیش از 8 سال غیبت دارند و در سال آینده این غیبت به 9 سال می‌رسدبا پرداخت جریمه می توانند کارت معافیت دریافت کنند.

جانشین اداره سرمایه‌های انسانی ستاد كل نیروهای مسلح با اشاره به این مطلب که در واقع مقررات جدیدی صادر نشده است، افزود: در واقع این مقرارت در حال حاضر هم در حال اجراست، لذا بحث فروش خدمت سربازی صحت ندارد.

سردار کمالی در خاتمه با بیان این مطلب که به جوانان مشمول وظیفه عمومی تاکید می‌شود که با توجه به قوانین جاری نسبت به تعیین وضعیت سربازی خود اقدام کنند و به این اخبارهای غیر مستند و شایعات توجه نکنند.

منبع: میزان


ویدیو مرتبط :
محسن رضایی: خدمت سربازی اجباری را تبدیل به سربازی حرفه ای میکنیم