سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند


جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کندایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار کند.

زکیر گاسانوف وزیر دفاع جمهوری آذربایجان روز یکشنبه گفت: ما برای افزایش توانایی ها و آمادگی رزمی کشور به همراه ترکیه و گرجستان، تمرین های مشترک نظامی برگزار می کنیم.
هنوز به طور دقیق زمان برگزاری این تمرین ها که در سال های گذشته نیز اجرا می شد، مشخص نشده است. سخنگوی وزارت دفاع ارمنستان از اظهارنظر درباره تاثیر این تمرین های نظامی بر روند صلح قره باغ کوهستانی، خودداری کرد. چند نظامی از طرفین درگیری از هنگام اعلان آتش بس در 5 آوریل (17 فروردین) در جریان تبادل آتش، جان خود را ازدست داده اند.
وزارت دفاع جمهوری آذربایجان روز جمعه اعلان کرد: یک نظامی این کشور روز پنجشنبه نزدیک منطقه قره باغ کوهستانی، کشته شده است.
ارمنستان نیز اعلان کرد: آرام اوهانیان نظامی این کشور روز شنبه پس از اینکه نزدیک مرز جنوب غربی این کشور، هدف گلوله تک تیراندازان قرار گرفت، جان خود را ازدست داد.
قرار است رئیسان جمهوری آذربایجان و ارمنستان و دیپلمات های روسیه، آمریکا و فرانسه روز دوشنبه در وین برای بررسی وضع قره باغ کوهستانی، ملاقات کنند.



منبع: ایرنا


ویدیو مرتبط :
مانور و تمرین نظامی مشترک ایران و آمریکا 1964