ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



توفیق اجباری برای حاج‌صفی


  X  

تاریخ خبر : پنج‌شنبه 1394.08.21 - 12:32

توفیق اجباری برای حاج‌صفی

ورزش 3/ عدم صدور ویزای گوام برای مدافع چپ تیم ملی می تواند توفیقی اجباری قلمداد شود. احسان حاج صفی برای گرفتن ویزای گوام به صورت انفرادی از سفارت آمریکا در آلمان اقدام کرد اما تلاش های او و مدیربرنامه هایش برای صدور ویزا تنها به خاطر این که مدافع چپ تیم ملی کارت پایان خدمتش را به سفارت آمریکا ارائه نکرده بود، بی نتیجه ماند تا نام او نیز از لیست مسافران به جزیره گوام خط بخورد. اتفاقی که می تواند برای این بازیکن توفیقی اجباری باشد چون بعد از بازی امروز برابر ترکمنستان او منعی برای بازشگت به تمرینات تیم باشگاهی اش در آلمان ندارد تا جایگاه ثابتی که در هفته های اخیر پیدا کرده بود را حفظ کند.
حاج صفی در چند هفته گذشته بوندس لیگای 2 جزو انتخاب های اصلی توماس اورال سرمربی اف اس وی فرانکفورت بوده و به عنوان مدافع و هافبک چپ یار ثابت فرانکفورتی ها معرفی شد. مدافع ایرانی که در اوایل حضورش در آلمان به خاطر حضور مداوم در اردوهای طولانی مدت تیم ملی با انتقادات زیادی از طرفداران فرانکفورتی روبرو بود حالا می تواند با خیالی آسوده و بدون استرس به اردوی تیمش بازگشته و برای حفظ جایگاه اصلی تلاش کند .مسلما حضور او در تمرینات فرانکفورت آن هم یک هفته بیشتر از دفعات قبلی که در روزهای فیفا تیم ملی را همراهی می کرد باعث می شود تا حاج صفی با آمادگی و هماهنگی بیشتری در بوندس لیگای 2 به میدان برود.
اف اس وی فرانکفورت طبق برنامه اعلام شده روز 22 نوامبر یعنی پنج روز بعد از بازی ایران با گوام باید در جدالی حساس به مصاف همسایه بالای سری خود در جدول کایزرسلاترن برود که این بازی از اهمیت خاصی برای طرفداران فرانکفورتی برخوردار است. مسلما اگر حاج صفی در بازی با گوام حضور داشت مسیر برگشتی طولانی مدت او از این کشور به آلمان و خستگی ناشی از آن روی کیفیت فنی احسان تاثیر زیادی می گذاشت و او نمی توانست با آمادگی برای تیم باشگاهی اش به میدان برود اما حالا با خیال آسوده به تمرینات باشگاهی اش می رود.


ویدیو مرتبط :
فیلم توفیق اجباری