سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بازار/ بهترین گوشی‌های 4G بازار با قیمت زیر یک میلیون تومان


شهر سخت افزار/ امروز قصد داریم بهترین گوشی‌های 4G بازار با قیمت زیر یک میلیون تومان را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

● دو سیم کارته با بدنه پلاستیکی با وزن 137 گرم و ابعاد 131.5 در 66.5 در 9.9 میلیمتر
● چیپست MediaTek MT6735M، 1 گیگا بایت RAM و 8 گیگابایت حافظه داخلی + microSD
● نمایشگر 4.5 اینچی با رزولوشن 480 در 854 از نوع TFT-LCD
● دوربین 5 مگاپیکسل و سلفی 2 مگاپیکسل
● سیستم عامل اندروید 5.1 با رابط کاربری Vibe UI
● باتری 2050 میلی آمپر ساعت لیتیوم پلیمر

با یکی از مقرون به صرفه ترین گوشی های بازار روبرو هستیم. اسمارت فونی که به نسبت قیمتش امکانات بسیار عالی و دلپذیری دارد. استفاده از یک چیپست قدرتمند که در بنچمارک انتوتوی نسخه 5 می‌تواند امتیازی در حدود 23000 را کسب کند و حافظه ی 1 گیگا بایتی RAM میتواند خیال شما را از بابت انجام عملیات روزانه با گوشی تان راحت کند و اگر هم خواستید با آن بازیهای با گرافیک نسبتاً بالا را به راحتی انجام دهید. شاید تنها نکته ای در مورد این گوشی انتقاد بعضی افراد را برانگیزد کیفیت دوربین هایش باشد که چندان مطلوب نیست و فقط میتوانیم بگوییم که کار راه انداز اند.

سیستم عامل اندروید 5.1 همراه با رابط کاربری اختصاصی لنوو که بسیار بهینه و پر سرعت بوده هم می‌تواند بستری مناسب برای لذت بردن از سرعت فوق العاده 4G شبکه باشد. در آخر هم باید به باتری این گوشی اشاره کنیم که با توجه به استفاده از نمایشگر و سخت افزار کم مصرف A2010 عملکرد بسیار خوبی خواهد داشت و به هیچ وجه از آن ناراضی نخواهید بود. به هر حال این را در نظر داشته باشید که با یک گوشی 340 هزار تومانی روبرو هستید و این همه امکانات خوب که واقعاً در نوع خود عالی و مطلوب به شمار می‌آیند.

Huawei Ascend G620S

قیمت در حدود 420 هزار تومان با گارانتی تک تیم فن

● بدنه پلاستیکی با وزن 160 گرم و ابعاد 142 در 72 در 8.5 میلیمتر
● چیپست Qualcomm Snapdragon 410 و 1 گیگا بایت RAM و 8 گیگابایت حافظه داخلی + microSD
● نمایشگر 5 اینچی با رزولوشن 1280 در 720 از نوع IPS-LCD
● دوربین 8 مگاپیکسل با فیلمبرداری 720p و سلفی 2 مگاپیکسل
● سیستم عامل اندروید 4.4.2 با رابط کاربری Emotion UI 3.0
● باتری 2000 میلی آمپر ساعت لیتیوم پلیمر

خب دوستان به اولین گوشی با نمایشگر HD این لیست رسیدیم. G620S که نام آن کمی با ادبیات Huawei متفاوت است را میتوانیم یکی از بهترین گوشی های 4G در بازار بنامیم که واقعاً در رده قیمتی خود بی رقیب است. نمایشگر با کیفیت 5 اینچی با تکنولوژی IPS و وضوح 1280 در 720 پیکسل ، استفاده از پردازنده 64 بیتی Snapdragon 410 در کنار رابط کاربری Emotion UI 3.0 از ویژگی های خوب این گوشی هستند.

در حالت کلی هواوی توانسته با در کنار هم قرار دادن ویژگی های مناسب و همچنان نگه داشتن قیمت این محصول در رنج بسیار رقابتی و البته ارائه قابلیت اتصال به شبکه های 4G محصولی بسیار مقرون به صرفه را به بازار معرفی کند. اگر شما از جمله افرادی هستید که یک نمایشگر با کیفیت و امکاناتی متوسط را به نسبت هزینه ی 420 هزار تومانی که خواهند پرداخت، میخواهند، به هیچ عنوان در خرید Huawei Ascend G620 شک نکنید.

Samsung Galaxy J2 SM-J200F/DS

قیمت در حدود 470 هزار تومان با گارانتی مایکروتل

● دو سیم کارته با بدنه پلاستیکی با وزن 129 گرم و ابعاد 136.5در 69 در 8.4 میلیمتر
● چیپست Exynos 3475 و 1 گیگا بایت RAM و 8 گیگابایت حافظه داخلی + microSD
● نمایشگر 4.7 اینچی با رزولوشن 960 در 540 از نوع Super AMOLED
● دوربین 5 مگاپیکسل با فیلمبرداری 720p و سلفی 2 مگاپیکسل
● سیستم عامل اندروید 5.1.1 با رابط کاربری TouchWiz UI 3.0
● باتری 2000 میلی آمپر ساعت لیتیوم پلیمر

سری J کهکشانی های سامسونگ از آن دسته گوشی هایی هستند که تمرکز خود را بر روی ویژگی های اختصاصی سامسونگ گذاشته اند و از این رو میتوانیم در آنها شاهد استفاده از پردازنده های اختصاصی سامسونگ، نمایشگر با پنل Super AMOLED و زبان طراحی ویژه کره ای ها باشیم. در J2 هم این مشخصات همراه اسمارت فون حاضر اند و می‌بینیم که علی رغم رزولوشن نسبتاً پایین qHD، نمایشگر بسیار با کیفیت Super AMOLED این گوشی از نکات مثبت آن محسوب میشود. در کنار این نمایشگر سامسونگ از چیپست Exynos 3475 ساخت خود استفاده کرده است که میتواند در نرم افزار انتوتو 5 امتیازی در حدود 21000 را کسب کند که شاید چندان زیاد نباشد ولی به هر حال می‌تواند در اعمال روزانه و البته بازیهای نسبتاً گرافیکی، بدون کوچکترین مشکلی شما را همراهی کند. یکی از نکات مطلوب این گوشی باتری آن است که با توجه به نمایشگر و سخت افزار کم مصرف آن می‌تواند تا 11 ساعت تماشای فیلم را برای شما تضمین کند.

در کنار این مشخصات سیستم عامل اندروید 5.1.1 با رابط کاربری بسیار دوست داشتنی TouchWiz سامسونگ از نظر نرم افزاری این گوشی را همراهی خواهد کرد و البته در مورد دوربین این گوشی هم باید به شما بگوییم که علی رغم رزولوشن 5 مگاپیکسلی، کیفیت بسیار مناسبی دارد و دوربین سلفی آن هم میتواند گزینه ای مناسب برای ثبت عکس های پرتره از خودتان باشد و شاید تنها نقطات ضعف این گوشی را در عدم وجود سنسور سنجش نور محیط برای تنظیم خودکار نور صفحه باشد که شما را مجبور میکند در محیط های متفاوت این کار را خودتان به صورت دستی انجام دهید و البته کیفیت نسبتاً پایین بلندگوهای آن بدانیم.

ZTE Nubia Z5s mini NX404H

قیمت در حدود 480 هزار تومان با گارانتی سامتل

● بدنه پلاستیکی با وزن 120 گرم و ابعاد 134.8 در 65.8 در 8.6 میلیمتر
● چیپست Qualcomm Snapdragon 400 و 2 گیگا بایت RAM و 16 گیگابایت حافظه داخلی + microSD
● نمایشگر 4.7 اینچی با رزولوشن 1280 در 720 از نوع IGZO IPS-LCD
● دوربین 13 مگاپیکسل با فیلمبرداری 1080p و سلفی 5 مگاپیکسل
● سیستم عامل اندروید 4.3 با رابط کاربری Nubia UI 3.0
● باتری 2000 میلی آمپر ساعت لیتیوم یون

برند ZTE از آن جمله برندهایی است که در شرق دور بسیار پر طرفدار به حساب می‌آید و از سال گذشته هم فعالیت خود را در ایران آغاز کرده و محصولات مناسبی را هم در رده های قیمتی مختلف وارد بازار کشور نموده است. اسمارت فونی را که میخواهیم به شما معرفی کنیم در واقع همه ی خصوصیات خوب را با هم و یکجا دارد. طراحی زیبا و کاربر ‌پسند، نمایشگر با کیفیت و سخت افزار قدرتمند از ویژگی های ZTE Nubia Z5s mini NX404H است. اول از همه سراغ نمایشگر این گوشی میرویم که با استفاده از تکنولوژی IGZO محصولی متفاوت به حساب می‌آید. زاویه دید بسیار مناسب به لطف تکنولوژی IPS، نمایش رنگ های طبیعی و همچنین نور زمینه مناسب در کنار رزولوشن HD به این نمایشگر قدرت این را داده که کمتر کسی بتواند به ZTE در مورد استفاده از آن در این اسمارت فون ایرادی وارد کند. علاوه بر نمایشگر دوربین های این اسمارت فون هم با توجه به قیمتی که دارد بسیار مطلوب و عالی به نظر می‌رسند. در پشت گوشی شاهد استفاده از یک دوربین 13 مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار و فیلمبرداری Full HD در نرخ 30 فریم بر ثانیه هستیم و دوربین جلو هم 5 مگاپیکسل رزولوشن دارد و تصاویر با کیفیت و مناسبی را ثبت میکند.

سخت افزار مورد استفاده در این گوشی شامل چیپست Snapdragon 400 و 2 گیگابایت حافظه RAM است که به اسمارت فون Z5s mini کمک میکند تا از پس انجام فعالیت های مختلف روزانه از قبیل مرور صفحات وب و همچنین شبکه های اجتماعی و علاوه بر آن انجام بازیهای با کیفیت متوسط به خوبی برآید. در کنار موارد بسیار خوب بالا بر اساس رعایت اصل انصاف باید نکات منفی گوشی را بگوییم که به نسخه نه چندان به روز سیستم عامل این گوشی که اندروید 4.3 است و همچنین باتری نه چندان مناسب برای این ساختار که 2000 میلی آمپر ساعتی است اشاره کنیم که اگر ZTE در این دو مورد هم رده های بالاتری را انتخاب می‌کرد میتوانست Nubia Z5s mini را به یک اسمارت فون بی رقیب مبدل کند. به هر حال با یک گوشی بسیار خوش قیمت و البته زیبا روبرو هستیم که ویژگی های سخت افزاری مناسبی دارد و اگر شما از افرادی هستید که به این دو عامل در کنار هم اهمیت زیادی می‌دهید، خرید Nubia Z5s mini را پیشنهاد می‌کنیم.

Microsoft Lumia 640 LTE

قیمت در حدود 570 هزار تومان بدون گارانتی

● بدنه پلاستیکی با وزن 160 گرم و ابعاد 142 در 72 در 8.5 میلیمتر
● چیپست Qualcomm Snapdragon 400 به همراه 1 گیگا بایت RAM و 8 گیگابایت حافظه داخلی + microSD
● نمایشگر 5 اینچی با رزولوشن 1280 در 720 از نوع IPS-LCD و کجهز به فناوری ClearBlack
● دوربین 8 مگاپیکسل با فیلمبرداری 1080p و سلفی 1 مگاپیکسل
● سیستم عامل ویندوز فون 8.1 همراه با Lumia Denim
● باتری 2500 میلی آمپر ساعت لیتیوم یون

به اولین گوشی غیر اندرویدی لیست این ماه رسیدیم. همانطور که میدانید مایکروسافت بعد از خرید بخش موبایل و سرویس های شرکت نوکیا، تلاش بسیار زیادی را برای حضور در بازار گوشی های میان رده و مقرون به صرفه انجام داده که همین تلاش منجر به تولید گوشی های بسیار با کیفیت و مقرون به صرفه ای در این رنج شده است. یکی از بهترین ویژگی های Lumia 640 LTE استفاده از نمایشگر 5 اینچی بسیار با کیفیت IPS LCD با رزولوشن 1280 در 720 پیکسلی است که از فناوری ClearBlack بهره می‌برد.

این فناوری باعث نمایش رنگ مشکی زمینه با عمق بیشتری به نسبت نمایشگر های معمولی می‌شود و توسط آن می‌توان به کنتراستی بسیار بالا دست یافت. همچنین میتوانیم به این نکته هم اشاره کنیم که نمایشگر این گوشی توسط محافظ Corning Gorilla Glass 3 محافظت می‌شود که باز هم در رده قیمتی خود بی‌نظیر است. نقطه قوت دیگر این اسمارت فون دوربین 8 مگاپیکسلی آن است که در عکسبرداری کیفیت بسیار خوبی دارد ولی بهتر است موقع فیلمبرداری انتظارات ماورائی از آن نداشته باشید. البته این گوشی به دوربین جلوی یک مگاپیکسلی نیز مجهز است که شاید اگر به دانستن همین عدد اکتفا کنید چندان برایتان راضی کننده نباشد. ولی اگر با آن عکسهای سلفی بگیرید یا فیلمبرداری HD کنید متوجه میشوید که با یک دوربین بسیار خوب روبرو هستید.

اما یکی از بهترین ویژگی های این گوشی سیستم عامل ویندوز آن است که به زودی به نسخه ویندوز فون 10 بروز خواهد شد. در مورد این سیستم عامل و رابط کاری آن میتوانم به شما دوستان بگوییم که بسیار روان، بدون هنگ و لگ و البته جذاب و دل پذیر است. البته اگر می‌خواهید این اسمارت فون را خریداری کنید، حتماً این مورد را در نظر داشته باشید که شما دیگر به دنیای اندروید یا iOS تعلق ندارید و الان شما با ویندوز فون طرف هستید. پس سعی کنید تصور جدید را در ذهنتان از رابط کاربری گوشی خود داشته باشید. در مورد نرم افزارهای کاربردی هم این را به شما می‌گویم که تقریباً نمیتوان نرم افزار معروف و یا پر کاربردی را در دیگر سیستم عامل ها یافت که در این پلتفرم وجود نداشته باشد و شاید فقط نرم افزارهای خاص باشند که شما در ویندوز فون استور نتوانید آنها را پیدا کنید. البته باتری این گوشی هم به نسبت رقبای اندروید خود قوی تر است و با توجه به بهینه تر بودن استفاده از سخت افزار در ویندوز فون، میتوانیم عملکرد بسیار بهتری را از این گوشی ببینیم.

Lenovo A7000

قیمت در حدود 645 هزار تومان با گارانتی سازگار ارقام
● دو سیم کارته با بدنه پلاستیکی و وزن 140 گرم و ابعاد 152.6 در 76.2 در 8 میلیمتر
● چیپست Mediatek MT6752m به همراه 2 گیگا بایت RAM و 8 گیگابایت حافظه داخلی + microSD
● نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن 1280 در 720 از نوع IPS-LCD
● دوربین 8 مگاپیکسل با فیلمبرداری 1080p و سلفی 5 مگاپیکسل
● سیستم عامل اندروید 5.0 با رابط کاربری Lenovo Vibe
● باتری 2900 میلی آمپر ساعت لیتیوم پلیمر

شرکت لنوو آرام آرام به در حال تبدیل شدن به یکی از قدرت های دنیای موبایل می‌باشد. محصولات جدید این شرکت قیمت های استثنایی را همراه با امکاناتی بی بدیل عرضه میکنند که نمیتوانیم به راحتی از کنار آنها بگذریم. a7000 هم یکی از این محوصلات بسیار خوب است که در رسته محصولات Affordable یا همان مقرون به صرفه شرکت جای می‌گیرد. پردازنده قدرتمند MT6752 مدیاتک همراه با 2 گیگا بایت حافظه RAM که میتواند امتیازی در حدود 4000 را در بنچمارک AnTuTu 5 کسب کند میتواند بستر بسیاری مناسبی برای شبکه های اجتماعی، مرور صفخات وب و حتی بازیهای با گرافیک نسبتاً بالا باشد.

در کنار این قدرت پردازشی خوب نمایشگر 5.5 اینچی این تبلت هم از تکنولوژی IPS در کنار رزولوشن HD استفاده میکند که کیفیت نمایش رنگ خوبی دارد و نور زمینه آن هم مناسب است. دوربین های این گوشی هم کیفیت قابل قبولی دارند. به خصوص اگر به دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی این گوشی توجه کنید، بسیار مناسب برای حالت عکس برداری سلفی است. رابط کاربری بسیار سبک و روان Vibe UI لنوو هم در کنار اندروید 5.0 بستر بسیار مناسبی برای نرم افزارهای شما خواهد بود که با این قیمت میتواند یکی از بهترین انتخاب های افرادی که نمیخواهند هزینه ی زیادی را برای گوشی 4G داشته باشند به حساب آید.

Huawei honor 4X

قیمت در حدود 680 هزار تومان با گارانتی پارس کامتل

● دو سیم کارته با بدنه پلاستیکی و وزن 165 گرم و ابعاد 152.9 در 77.2 در 8.7 میلیمتر
● چیپست HiSilicon Kirin 620 به همراه 2 گیگا بایت RAM و 8 گیگابایت حافظه داخلی + microSD
● نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن 1280 در 720 از نوع IPS-LCD
● دوربین 13 مگاپیکسل با فیلمبرداری 1080p و سلفی 5 مگاپیکسل
● سیستم عامل اندروید 4.4.2 با رابط کاربری Emotion UI 3.0
● باتری 3000 میلی آمپر ساعت لیتیوم پلیمر

بگذارید از همین اول این را به شما بگوییم که با یک گوشی همه فن حریف روبرو هستید. در واقع هواوی سعی کرده بالاترین ها را کنار هم جمع کند. دوربین 13 مگاپیکسلی با کیفیت و دوربین جلوی 5 مگاپیکسل، حافظه رم 2 گیگا بایتی و پردازنده 64 بیتی HiSilicon Kirin 620 که ساخت خود هواوی میباشد و میتواند امتیاز به بالاتری از رقیب امریکایی خود در خانواده اسنپدراگون کسب کند، بدنه با کیفیت و رابط کاربری بسیار زیبا و روان از حمله ویژگی های مثبت آنر 4 ایکس میباشند که میتوانند شما را به خرید آن ترغیب کنند.

در واقع اگر بخواهیم بین دو عامل کیفیت و قیمت موازنه ای را برقرار کنیم، آنر 4 ایکس به عنوان یکی از بهترین های بازار خواهد بود. البته در مورد این گوشی باید به دو سیم کارته بودن آن هم اشاره کنیم که فقط یکی از سیم کارت ها قابلیت 4G دارد و برای دیگر سیم کارت فقط از شبکه های 2G میتوانید استفاده کنید. در مقابل شاید تنها این نمایشگر 5.5 اینچی HD آن باشد که رزولوشن کمی پایین برای این اندازه دارد و شاید چندان مطلوب نباشد. به هر حال اگر به دنبال این هستید که یک گوشی با مشخصات سخت افزاری مناسب و در عین حال رابط کاربری و نرم افزار مطلوب داشته باشید در خرید آنر 4 ایکس شک نکنید.

Huawei P8lite

قیمت در حدود 700 هزار تومان با گارانتی مایکروتل

● دو سیم کارته با بدنه پلاستیکی و وزن 131 گرم و ابعاد 143 در 70.6 در 7.7 میلیمتر
● چیپست HiSilicon Kirin 620، 2 گیگا بایت RAM و 16 گیگابایت حافظه داخلی + microSD
● نمایشگر 5.0 اینچی با رزولوشن 1280 در 720 از نوع IPS-LCD
● دوربین 13 مگاپیکسل با فیلمبرداری 1080p و سلفی 5 مگاپیکسل
● سیستم عامل اندروید 5.0 با رابط کاربری Emotion UI 3.1
● باتری 2200 میلی آمپر ساعت لیتیوم پلیمر

نسخه ی ارزانتر پرچمدار سال 2015 هواوی در واقع یکی از بهترین گوشی های لیست ماست. این نکته را در نظر بگیرید که پردازنده اختصاصی این گوشی میتواند در بنچمارک انتوتو امتیازی در حدود 34000 را کسب کند و با وجود 2 گیگابایت حافظه RAM میتواند علاوه بر رفع نیازهای روزانه شما، از پس همه ی بازیهای با کیفیت موبایل هم برآید. در ظاهر هم طراحی این گوشی سعی شده تا حد ممکن شبیه P8 باشد علاوه بر آن کیفیت مواد مورد استفاده هم در حدیست که وقتی آن را در دست بگیرید به شما حس خوبی میدهد.

نمایشگر 5 اینچی این گوشی هم کیفیت قابل قبولی دارد و در حد قیمت خودش عالیست. علاوه بر این شما در P8lite با یک دوربین حرفه ای همراه خواهید بود. دوربینی که در هر دو سمت شما را از انتخابتان خوشحال خواهد کرد. پس اگر می‌خواهید یک گوشی بسیار خوش دست و زیبا و البته با دوربین، پردازنده قوی، امکان ارتباط 4G داشته باشید و در همین حال هزینه زیادی هم نکنید، انتخاب P8lite میتواند از عاقلانه ترین کارها باشد.

Huawei Ascend P7

قیمت در حدود 800 هزار تومان با گارانتی مایکروتل

● بدنه تمام فلزی با وزن 124 گرم و ابعاد 139.8 در 68.8 در 6.5 میلیمتر
● چیپست HiSilicon Kirin 910T به همراه 2 گیگابایت RAM و 16 گیگابایت حافظه داخلی + microSD
● نمایشگر 5.0 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080 از نوع IPS-LCD
● دوربین 13 مگاپیکسل با فیلمبرداری 1080p و سلفی 8 مگاپیکسل
● سیستم عامل اندروید 4.4.2 با رابط کاربری Emotion UI 2.3
● باتری 2500 میلی آمپر ساعت لیتیوم پلیمر

پرچمدار سال 2014 هواوی هنوز آنقدر خوب است که بتوانیم به نسبت قیمت آن بگوییم که یکی از بهترین های بازار است. نمایشگر 5 اینچی و فوق العاده FullHD این گوشی با تراکم پیکسل عالی خود و همچنین تکنولوژی IPS و نشان دادن عمق رنگ های بسیار مناسب و زنده میتواند بسیار مطلوب باشد. در سمت دیگر ما پردازنده اختصاصی هواوی را در این اسمارت فون میبینیم که عملکرد مناسبی دارد ولی اگر شرکت از پردازنده های ساخت کوالکام در این اسمارت فون استفاده میکرد مطمئناً نتیجه بهتری میگرفت. با این حال میتوانیم بگوییم علی رغم قدرت کمتر نسبت به پردازنده های رقیب، این چیپست آنقدر قدرتمند است که در امور روزانه و حتی بازیهای گرافیکی شما را با مشکل مواجه نکند.

از این موارد سخت افزاری که بگذریم استفاده از مواد با کیفیت و بدنه تمام فلزی این گوشی در کنار ضخامت تحسین برانگیز 6.5 میلیمتری و وزن 124 گرمی P7 آن را تبدیل به یک گوشی بسیار خوش دست و زیبا می‌سازد. که کمتر کسی میتواند به راحتی از کنار آن بگذرد. از دوربین این گوشی هم نباید غافل شویم که علی رغم پرچمدار بودن در سال گذشته کیفیت یک پرچمدار را ندارد ولی باز با این حال میتوانیم بگوییم به لطف افت قیمت بسیار زیادی که داشته، که در رنج قیمتی که در آن قرار داریم، جزء بهترین های بازار است.

البته از دوربین جلوی این گوشی نباید بگذریم که به حق مناسب افرادی است که عاشق عکسبرداری سلفی هستند. در نهایت اگر شما به دنبال یک گوشی بسیار خوش ساخت و زیبا هستید و دوربین های گوشی و همچنین نمایشگر با کیفیت نیز برایتان اهمیت زیادی دارد، از خرید P7 غافل نشوید.

Huawei Honor 6 - H60-L04

قیمت در حدود 845 هزار تومان و بدون گارانتی

● بدنه شیشه ای با قاب دور پلاستیکی و وزن 130 گرم و ابعاد 139.6 در 69.7 در 7.5 میلیمتر
● چیپست Hisilicon Kirin 920 به همراه 3 گیگابایت RAM و 16 گیگابایت حافظه داخلی + microSD
● نمایشگر 5 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080 از نوع IPS-LCD
● دوربین 13 مگاپیکسل با فیلمبرداری 1080p و سلفی 5 مگاپیکسل
● سیستم عامل اندروید 4.4.2 با رابط کاربری EMUI 2.3
● باتری 3100 میلی آمپر ساعت لیتیوم پلیمر

در مورد محصولی بسیار مقرون به صرفه می‌خواهیم صحبت کنیم. آنر 6 یکی از بهترین گوشی های تولیدی این شرکت در سال گذشته بوده که مشخصات سخت افزاری آن بسیار شباهت به پرچمداران 2014 دارد. بدنه شیشه ای با کیفیت در پشت دستگاه و وزن بسیار مناسب این دستگاه همراه با ابعاد معقول، این گوشی را به دستگاهی بسیار خوش دست تبدیل می‌کند. اما نکته ی کمی آزار دهنده باقی ماندن اثر انگشت روی بدنه و همچنین مقاومت کم قسمت شیشه ای در برابر خط و خش افتادن است که حتماً به شما پیشنهاد میکنیم برای آنر 6 از محافظ صفحه شیشه ای برای هر دو سمت گوشی استفاده کنید.

در قسمت سخت افزار هم چیپست پر قدرت Hisilicon Kirin 920 با پردازنده 8 هسته ای ساخت هواوی به همره 3 گیگابایت حافظه RAM را میبینیم که میتواند در بنچمارک انتوتو 5 امتیازی در حدود 43000 را کسب کند که بسیار مطلوب و پرقدرت به حساب می‌آید و با آن می‌توانید همه نوع بازی با گرافیک بالا را انجام داده و با هر نرم افزاری که می‌خواهید کار کنید. نمایشگر با کیفیت هم از دیگر مشخصات این اسمارت فون است که با کیفیت و تُن رنگ بسیار مناسب از پنل IPS استفاده می‌کند و مانند دیگر مشخصات سخت افزاری این گوشی بسیار ایده‌آل است. دوربین پشتی مورد استفاده در این گوشی ساخت سونی بوده و کیفیت تصاویر ثبت شده بسیار خوب و مناسب اند و جزئیات و رنگ تصاویر هم دقت بالایی دارند. در بخش دوربین سلفی هم با دوربینی با کیفیت روبرو هستیم که آنر 6 را به دستگاهی مناسب برای عکاسی بدل می‌سازد.

شاید تنها نکته کمی نا امید کننده این گوشی رابط کاربری کمی قدیمی EMUI 2.3 باشد که حتماً به شما پیشنهاد میکنیم بعد از خرید گوشی آن را بروز کنید که در این صورت اندروید 5.1 با رابط کاربری EMUI 3.1 همراه شما خواهند بود. باتری این گوشی هم طبق ادعای شرکت در استفاده ترکیبی تا دو روز دوام می‌آورد و از این جهات بسیار مطلوب است. در نهایت در مورد آنر 6 باید به شما بگویم که با اسمارت فونی همه فن حریف روبرو هستید که واقعاً خیلی بیشتر از این قیمتها می‌ارزد و اگر همه ویژگی های خوب را در کنار هم میخواهید در خرید آن شک نکنید.

(ASUS Zenfone 2 ZE551ML (2GB

قیمت در حدود 870 هزار تومان بدون گارانتی

● دو سیم کارته با بدنه پلاستیکی و وزن 170 گرم و ابعاد 152.5 در 77.2 در 10.9 میلیمتر
● چیپست Intel Atom Z3560 به همراه 2 گیگا بایت RAM و 16 گیگابایت حافظه داخلی + microSD
● نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080 از نوع IPS-LCD
● دوربین 13 مگاپیکسل با فیلمبرداری 1080p و سلفی 5 مگاپیکسل
● سیستم عامل اندروید 5.0 با رابط کاربری ZenUI
● باتری 3000 میلی آمپر ساعت لیتیوم پلیمر

نسخه دو گیگا بایتی اسمارت فون فوق العاده ASUS Zenfone 2 ZE551ML، ردیف دیگری در لیست ما را به خود اختصاص میدهد. نمایشگر فول اچ دی بسیار با کیفیت 5.5 اینچی که عمق رنگ ها ر ا بسیار خوب به نمایش در می‌آورد و همچنین میتوانید با استفاده از نرم افزار اختصاصی اسوس در محیط رابط کاربری، هر چقدر هم که خواستید تُن رنگ ها را در آن جابجا کرده و به کیفیت مطلوب و سفارشی شده خود برسید. یکی از بهترین ویژگی های این گوشی استفاده از پردازنده پرقدرت Intel Z3560 در قلب آن است که با ترکیب حافظه رم 2 گیگابیتی در بنچمارک انتوتو نسخه 5.7 میتواند امتیازی در حدود 44000 را کسب کند که بی نظیر است و می‌توانیم به شما این قول را بدهیم که با آن می‌توانید هر بازی گرافیک بالا و یا هر نرم افزاری را در این گوشی اجرا کرده، بدون اینکه به کوچکترین مشکلی برخورد کنید.

در سمت دیگر دروبین این گوشی هم کیفیت بسیار مطلوبی دارد و تصاویر ثبت شده رنگهای واقعی و کنتراست مناسبی خواهند داشت که این ویژگی ها را میتوانیم رد هر دو دوربین پشت و جلوی زن فون 2 ببینیم. در مورد کیفیت ساخت این گوشی هم میتوانم به شما بگوییم که علی رغم پلاستیکی بودن بدنه، شما با محصولی خوش ساخت روبرو هستید که در عین حال طراحی زیبایی هم دارد.

Samsung Galaxy J7 SM-J700F

قیمت در حدود 925 هزار تومان با گارانتی هماهنگ

● دو سیم کارته با بدنه پلاستیکی و وزن 170 گرم و ابعاد 152.5 در 77.2 در 10.9 میلیمتر
● چیپست Exynos 7580 به همراه 1.5 گیگا بایت RAM و 16 گیگابایت حافظه داخلی + microSD
● نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن 1280 در 720 از نوع IPS-LCD
● دوربین 13 مگاپیکسل با فیلمبرداری 1080p و سلفی 5 مگاپیکسل
● سیستم عامل اندروید 5.1 با رابط کاربری TouchWiz
● باتری 3000 میلی آمپر ساعت لیتیوم پلیمر

آخرین اسمارت فونی که در لیست این ماه به شما دوستان معرفی می‌کنیم، باز هم از شرکت سامسونگ و سری Galaxy J است. این اسمارت فون را میتوان بکی از بروزترین گوشی های ساخت سامسونگ دانست که از چیپست میان رده و 64 بین شرکت استفاده میکند که قدرت بسیار خوبی دارد و همراه با حافظه 1.5 گیگا بایتی که آن که شاید کمی غیر معمول باشد میتواند در کاربردهای روزانه بسیار عالی عمل کرده و حتی در مواقعی که می‌خواهید با آن بازیهای با گرافیک بسیار بالا نیز انجام دهید به هیچ عنوان کم نیاورد. از دیگر ویژگی های این گوشی میتوانیم به دوربین پشتی پر قدرت آن اشاره کنیم که صحت رنگ بسیار عالی داشته ولی اگر نور محیط کم باشد نباید از این دوربین انتظارات زیادی داشته باشید.

در مورد دوربین جلوی این گوشی هم یک خبر خوب میتواند استفاده از فلش LED در جلوی گوشی باشد که در مواقعی که نور محیط کم باشد میتواند به کاربر کمک کند تا بهترین تصاویر را به ثبت برساند. در مورد صفحه نمایش اما داستان کمی متفاوت است و با وجود اندازه 5.5 اینچی، شاید این روزها استفاده از پنل با رزولوشن HD چندان مطلوب کاربران نباشد. در مورد طراحی گوشی هم میتوانیم بگوییم که خط مشی آشنای مهندسین طراح سامسونگ در این گوشی هم به وضوح به چشم میخورد و همه چیز پلاستیکی است. در نهایت میتوانیم بگوییم که این گوشی مناسب افرادی است که به عکسبرداری خصوصاً از نوع سلفی آن و فعالیتهای آنلاین علاقه مندند و میخواهند همیشه با گوشی خود از سرعت بالای اینترنت و فعالیت های چند رسانه ای و سرگرمی لذت ببرند.

Sony Xperia C4 Dual Sim

قیمت در حدود 940 هزار تومان با گارانتی مایکروتل

● دو سیم کارته با بدنه پلاستیکی و وزن 147 گرم و ابعاد 150.3 در 77.4 در 7.9 میلیمتر
● چیپست Mediatek MT6752 به همراه 2 گیگا بایت RAM و 16 گیگابایت حافظه داخلی + microSD
● نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن 1280 در 720 از نوع IPS-LCD
● دوربین 13 مگاپیکسل با فیلمبرداری 1080p و سلفی 5 مگاپیکسل
● سیستم عامل اندروید 5.0 با رابط کاربری Xperia UI
● باتری 2600 میلی آمپر ساعت لیتیوم پلیمر

اگر به شبکه های اجتماعی و علی الخصوص اینستاگرام علاقه زیادی داشته باشید، مسلماً در رنج محصولات زیر یک میلیون تومان، این گوشی میتواند یک از بهترین انتخاب های شما باشد. C4 با بهره گیری از دوربین سلفی بسیار با کیفیت خود که همراه با یک فلاش LED در بالای نمایشگر گوشی قرار میگیرد، یکی از بهترین ترکیب های بازار برای عکسبرداری سلفی است. علاوه بر این کیفیت تصاویر دوربین پشتی این اسمارت فون هم بسیار مطلوب است و آن را به گوشی مناسب برای طرفداران عکاسی در رنج قیمتی خود تبدیل میکند. جدای از ویژگی اصلی این گوشی که عکسبرداری سلفی است، نمایشگر با کیفیت 5.5 اینچی این اسمارت فون از رزولوشن Full HD بهره میبرد که نمایش رنگ ها در آن بسیار مناسب است و یکی از نکات قوت آن به شمار می‌آید.

در زیر نمایشگر این اسمارت فون هم پردازنده MT6752 مدیاتک را می‌بینیم که میتواند امتیازی در حدود 41000 را کسب کند و در حال حاضر جزء خوب های بازار به شمار می‌آید که یمتواند بازیهای با کیفیت نسبتاً بالا را هم بدون مشکل اجرا کند. نسخه اندروید این گوشی هم در حال حاضر 5.0 است که بنا بر قول سونی بروزرسانی اندروید 6.0 برای C4 نیز عرضه خواهد شد. جدای از ویژگی های سخت افزاری به طراحی و ساخت این گوشی که نگاه کنیم بدنه ی پلاستیکی آن را میبینیم که علی رغم استفاده از مواد نه چندان با کیفیت خیلی بالا، هنگام در دست گرفتن این گوشی به هیچ عنوان حس بدی به شما دست نخواهد داد؛ زیرا ساخت پرداخت بدنه این اسمارت فون تا بسیار با دقت صورت گرفته است و ظاهری بسیار زیبا را برای آن رقم زده است. باتری این اسمارت فون هم ظرفیت خوبی دارد و در طول یک روز کامل میتواند شما را به راحتی همراهی کند و علاوه بر آن با استفاده از حالت Ultra Stamina می‌توانید مدت زمان بیشتری را به شارژ دهی باتری گوشی خود بیفزایید. به هر حال همانطور که گفتیم این اسمارت فون برای افرادی که به شبکه های اجتماعی و همجنی

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
دنا با قیمت تقریبی 35 میلیون تومان، تابستان به بازار می