ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



ساسان: می‌خواهم مدال نقره آسیا را در فیلیپین به طلا تبدیل کنم


امیرحسین ساسان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم عنوان کرد: در مسابقات چین تایپه موفق شدم مدال نقره آسیا را به دست بیاورم و با تمام وجودم تلاش می کنم تا با عضویت در تیم ملی بتوانم به رقابت‌های قهرمانی بزرگسالان آسیا بروم و این مدال را به طلا مبدل کنم. قطعا پتانسیل رسیدن به این هدف را دارم و حتی یک قدم هم عقب نخواهم کشید.

وی ادامه داد: رقابت‌های انتخابی تیم ملی در بالاترین سطح ممکن برگزار می‌شود و در وزن پنجم نفرات بسیار خوبی حضور دارند. به هر صورت گذشتن از سد این نفرات کار بسیار سختی است ولی با امیدواری مبارزات را دنبال می‌کنم. انگیزه بالایی دارم و همین موضوع می‌تواند کمک بزرگی باشد.

تکواندوکار وزن 5 کشورمان اظهار داشت: در لیگ به همراه شهرداری ورامین مبارزه می‌کنم و تا کنون 14 مبارزه برای این تیم داشته‌ام. خوشبختانه از این تعداد 11 مبارزه را برده‌ام و امیدوارم در هفته پایانی نیز بتوانم به همین ترتیب عمل کنم و به نتایج خوبی برسم. 

وی در پایان گفت: از صمیم قلب برای نمایندگان کشورمان در المپیک آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم بهترین نتیجه ممکن عاید تیم اعزامی شود. تکواندوی ایران نشان داده بسیار با پتاسیل است و هیچ هدف و موفقیتی دور از دسترس بچه‌های ایران نیست.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
مدال نقره روکش آب طلا زنانه