سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آماده باش بیش از دو هزار نیروی خدمات شهری شهرداری کرج


اصغر نصیری روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت:به دنبال هشدار هواشناسی البرز هماهنگی های لازم در خصوص پیشگیری از انسداد خیابان های اصلی و فرعی در کرج صورت گرفت.
وی ادامه داد: نیروهای خدماتی شهرداری کرج شب گذشته زودتر از موعد مقرر اقدام به جمع آوری زباله های شهری در کلانشهر کرج پرداختند و برای خدمات دهی مناسب به شهروندان کرج به حالت آماده باش درآمدند.
نصیری خاطر نشان کرد: مناطق 12گانه شهرداری کرج با بکارگیری تجهیزاتی نظیر برف روب ، گریدر و ماشین آلات تخصصی نمک پاشی آماده ارائه خدمات به شهروندان کرجی شدند.
این مسئول بیان داشت: با توجه به آثار زیانبار نمک پاشی برای مبلمان شهری و فضاهای سبز تلاش بر این است که تا حد ممکن از نمک پاشی در معابر اصلی و فرعی کلانشهر کرج خودداری شود.
قائم مقام خدمات شهری شهرداری کرج گفت: شب گذشته بلافاصله پس از بارش برف معابری که پر خطر و دارای شیب زیاد بود برف روبی و پس از آن در حد نیاز اقدام به نمک پاشی شد.
نصیری افزود: ازساعات اولیه صبح امروز دوشنبه نیز معابر فرعی کلانشهر کرج پاکسازی شد و اکنون در هیچ یک از معابر اصلی و فرعی کلانشهر کرج مشکل تردد و انسداد وجود ندارد.
این مسئول بدون اشاره به مقدار نمک و ماسه پخش شده توسط شهرداری کرج از شهروندان خواست در مواقع بارش برف از مسئولان شهری درخواست نمک پاشی بیش از حد را نداشته باشند چرا که این اقدام آسیب جدی به محیط زیست و فضاهای سبز شهری وارد می کند.
نصیری گفت: با توجه به اینکه مکان دپوی ماسه و نمک نیز ممکن است هنگام بارش های برف و باران به محیط زیست آسیب برساند از این رو امسال سعی شده است تا در حد ممکن محل دپوی ماسه و نمک در جاهای مسقف باشد.
وی افزود: طی بارش برف شامگاه گذشته برخلاف سال های قبل که در مناطق شمالی کلانشهر کرج مقدار بارش بیشتر بود اما این بارش در مناطق جنوبی مانند مناطق 3و 10 شهرداری کرج بیشتر از سایر مناطق دیگر کرج گزارش شده است. ک/3
7410/ 6155

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
دستور آماده باش نیروی هوایی عراق در مرزهای ترکیه