سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



امام جمعه کرمانشاه: نیروی دریایی وجهه ای بین المللی و علمی دارد


به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله مصطفی علما در خطبه های نماز جمعه کرمانشاه که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، افزود: نیروی دریای ایران در همان ماههای نخستین جنگ تحمیلی توانست نیروی دریایی عراق را متوقف کند و ضربه ای سنگین به صدام بزند به طوری که نیروی دریایی عراق تا پایان جنگ نتوانست قد علم کند.
وی گفت: امروز نیروی دریایی ایران دیگر محدود به مرزهای داخل نیست بلکه در تامین امنیت اقیانوس ها و کنترل ورود و خروج کشتی ها هم نقش مهمی دارد که نشانه اقتدار آن است.
خطیب نماز جمعه کرمانشاه همچنین هشتم آذر مصادف با روز جهانی همبستگی با ملت فلسطین را یادآور شد و اظهار کرد: براساس گفته رهبر انقلاب، با هر نظم، شکل و موقعیتی از ملت فلسطین حمایت خواهیم کرد.
وی با اشاره به جنایات اخیر صهیونیستها در موج جدید انتفاضه مردم فلسطین و کشته شدن حدود 100 جوان بدست رژیم اشغالگر قدس گفت: امام راحل از همان سال 1342 خطر موجودیت اسرائیل را به جهان گوشزد کردند و همواره حامی فلسطینیان بودند.
آیت الله علما در ادامه روز مجلس (10 آذر) و سالروز شهادت مرحوم مدرس را گرامی داشت و گفت: مرحوم مدرس بهترین الگو برای مجلس و نمایندگان ما می باشد.
وی اظهار کرد: نمایندگان بهتر است از شیوه های ساده زیستی، قناعت، شجاعت و شهامت مرحوم مدرس الگوبرداری کنند و به یاد بیاورند که آن مرحوم چگونه در برابر رضاخان قلدر قد علم کرد و ایستاد.
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه 20 صفر و اربعین حسینی را یادآور شد و گفت: اگر امکانات کافی وجود می داشت و رفت و آمد به کربلا آزاد می شد، شاید حضور میلیاردی عاشقان امام حسین (ع) را شاهد می بودیم که این نشانه جاذبه سیدالشهداست.
وی خدمت به زائران کربلا را عبادت توصیف کرد.
خطیب نماز جمعه کرمانشاه همچنین 12 آذر و سالروز تصویب قانون اساسی را تبریک گفت و بر لزوم التزام همگان به این منشور ملی تاکید کرد.
خطیب جمعه کرمانشاه در پایان با بیان نکاتی از سخنان رهبری در دیدار اخیر با بسیجیان، اظهار کرد: همه مردم ایران به نوعی بسیجی هستند و در همه حال مدافع نظام و انقلاب اسلامی می باشند.
وی گفت: بسیج، مجموعه ای خستگی ناپذیر است که توانست جنگ هشت ساله را مدیریت کند.
آیت الله علما گفت: باید در برنامه اقتصاد مقاومتی از توان بسیج استفاده شود و در استان کرمانشاه نیز با کمک بسیجیان مخلص ضمن شناسایی استعداد و ظرفیت ها، از این توان برای توسعه استان بهره برداری کنیم.
6539/8066

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
1392/09/07:برای دریا دلان نیروی دریایی... (روز نیروی دریایی)