ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



برنامه‌ ویژه برای لوبانوف/ عالیشاه نتوانست پا به توپ شود


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تمرین نوبت عصر امروز (پنجشنبه) پرسپولیس در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی برگزار شد. در این تمرین ابتدا بازیکنان تمرینات ویژاه‌ای را زیر نظر مارکو انجام دادند و در ادامه به مرور کارهای تاکتیکی پرداختند.

* امید عالیشاه در این جلسه تمرین دقایقی کوتاه پا به توپ شد و به خاطر اینکه در پایش درد احساس کرد در ادامه به تمرین سبک و یخ درمانی پرداخت. خیلی بعید است این بازیکن بتواند در بازی با سایپا به میدان برود.

* محمد انصاری برای گرفتن MRI در اواخر تمرین به درفشی‌فر رسید. احتمال بازی کردن این بازیکن هم مقابل سایپا کم است.

* ایگور پانادیچ تمرینات ویژه برای لوبانف در نظر گرفت تا هر چه زودتر در شرایط ایده‌ال قرار بگیرد، البته با توجه به رسیدن ITC لوبانف او مشکلی برای بازی مقابل سایپا ندارد.

* سرخپوشان در خاتمه تمرین به هتل المپیک برگشتند و قرار است ساعت 14:15 فردا (جمعه) در ورزشگاه شهر قدس به مصاف سایپا بروند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
شگفتی های دست و پا از مجموعه ویژه برنامه