با ملی‌پوش گزینه دروازه بانی پرسپولیس آشنا شوید


 باشگاه پرسپولیس که در پی منتفی شدن ادامه حضور سوشا مکانی در تیم و پیوستن ایمان صادقی به تیم خونه به خونه به دنبال جذب دروازه بان شد طی روزهای گذشته با پیشنهاد گلرهای متعددی از سوی ایجنت ها روبرو شده است.

در خبرها آمده بود یکی از ایجنت ها که رابطه خوبی با باشگاه و برانکو دارد دروازه بان تیم ملی لبنان را به باشگاه معرفی کرده است.

پیگیری‌ها نشان داد، این مدیر برنامه چنین گلری را به پرسپولیس معرفی نکرده و به طور کلی تا دو روز پیش دروازه بان تیم ملی لبنان در بین  گزینه های پیشنهادی به باشگاه و برانکو نبوده است.

دو روز پیش اما یکی از فعالان عرصه نقل و انتقالات دروازه بان تیم ملی لبنان که پاسپورت سوئدی نیز داشته و سال ها در لیگ سوئد بازی می کند را به باشگاه معرفی کرده است.

عباس حسن دروازه بان لبنانی تیم الفسبورگ سوئد که سابقه بازی مقابل ایران را نیز در کارنامه دارد موافقت خود به پیوستن پرسپولیس را به نماینده اش در ایران اعلام داشته تا این دروازه بان هم به خیل گلرهایی که به باشگاه معرفی شده اند رسما اضافه شود.

نستروف دروازه بان تیم ازبکستان با 90 بازی ملی و یک گلر عراقی نیز به باشگاه و برانکو پیشنهاد شده اند اما سرمربی کروات سرخ ها گزینه های خارجی بهتری را مدنظر داشته و نگاهی به جذب  گلر اروپایی و غیرآسیایی دارد.

پرسپولیس برای رسیدن به هدف برانکو مبنی بر جذب گلر غیرآسیایی با سدی به نام پر شدن سهمیه جذب بازیکنان آسیایی روبرو بوده و تلاش های باشگاه و برانکو برای فسخ قرارداد مایکل اومانیا به نتیجه ای نرسیده است.

به نظر می رسد به واسطه تمایل برانکو به جذب گزینه های غیرآسیایی مدنظرش،عباس حسن گلر لبنان نیز شانس چندانی برای قرار گرفتن در لیست خرید برانکو نداشته باشد.

ناگفته نماند پیش از این نیز علیرضا بیرانوند و علیرضا حقیقی که هر دو در تیم ملی فوتبال کشورمان نیز حضور دارند برای پوشیدن پیراهن قرمزهای تهرانی ابراز تمایل کرده‌اند و باید دید در نهایت کدام گلر سنگربان پرسپولیس خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
ادعای جالب دروازه بانِ خواننده ملی پوش!