کاری به قرعه نداریم/ اوجاقی: برای کسب طلا در همه اوزان آماده ایم


به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، حسین اوجاقی بعد از پایان مراسم قرعه کشی سیزدهمین دوره رقابتهای ووشو قهرمانی جهان ضمن بیان مطلب فوق افزود: تمامی ووشوکاران ما در شرایط خوب روحی ، روانی هستند و از آمادگی بدنی بالایی برخوردارند. ما مترصد شروع مسابقات هستیم و امیدوارم اعضای تیم برابر انتظار ما ظاهر شده و برابر هر حریفی صاحب پیروزی شوند.

وی در مورد قرعه کشی مسابقات هم گفت: روز جمعه ابتدا وزنکشی رقابتهای ساندا برگزار شد که همه نفرات تیم بدون مشکلی وزنکشی کردند. بعد از آن نیز قرعه کشی انجام شد. با نگاهی کوتاهی که به جدول مسابقات داشتم شرایط متعادل بود. به عبارتی نه قرعه ها خوب است و نه بد ولی باید وارد مسابقات شد و بعد در مورد آن صحبت کرد.

سرمربی تیم ملی ادامه داد: ما تمرین کرده ایم که نتیجه لازم را کسب کنیم. همه نفرات تیم این موضوع را به خوبی می دانند و بدون توجه به نام حریف فقط برای کسب پیروزی به میدان رفته و فقط به مدال کسب طلا فکر می کنند. تنها مشکل ما وزنکشی روزانه است که هر روز باید ساعت ۶ صبح این کار انجام شود امیدوارم دردسرساز نشود.

اوجاقی در پایان گفت: رقابتهای جهانی در هر دوره نسبت به دوره قبل سخت تر می شود و کشورها سرمایه گذاری خوبی در ووشو داشته اند و در این دوره نیز منتظر برگزاری مسابقات سطح بالایی هستیم و امیدواریم در این میدان سخت بتوانیم بهترین نتیجه را کسب کنیم.

سیزدهمین دوره رقابتهای ووشو قهرمانی جهان از امروز شنبه در اندونزی آغاز می شود.


ویدیو مرتبط :
خدمات الکترونیک بانک مسکن ؛ کسب امتیاز شرکت در قرعه کشی