سرتیپ برخور: پایگاه چهارم شکاری دزفول میزبان زائران راهیان نور است


جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش در حاشیه بازدید از نمایشگاه راهیان نور پایگاه چهارم شکاری وحدتی گفت: این پایگاه مهد شهدای گرانقدر و بزرگی است که با مقاومت و دفاع جانانه و بی‌بدیل خود برگ زرینی بر افتخارات بزرگ نیروی هوایی افزودند به نحوی که این پایگاه، پایگاه مقاومت لقب گرفت.

به گزارش سرویس«فرهنگ‌حماسه» ایسنا، امیر سرتیپ خلبان علیرضا برخور بیان اینکه شهادت در راه آرمان‌های انقلاب اسلامی موجب افتخار همه رزمندگان نیروهای مسلح است، افزود: عزت و سربلندی کشور ناشی از رشادت‌های شهدای گرانقدری است که برای دفاع از نظام و کشور، جان خود را در طَبق اخلاص نهاده و تقدیم کردند.

وی ادامه داد: برگزاری نمایشگاه راهیان‌نور در راستای فرمایش مقام معظم رهبری و به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و حفظ یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس برگزار شده است. پانزدهمین نمایشگاه راهیان نور پایگاه وحدتی یک نمایشگاه دفاعی- فرهنگی است که می‌تواند تأثیر زیادی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت داشته باشد. نتایج نظرسنجی‌های سال‌های پیش نیز حاکی از رضایت بازدیدکنندگان از نمایشگاه برگزار شده در این پایگاه است.

امیر برخور اضافه کرد: از این نمایشگاه مردم شریف خوزستان و شهرهای اطراف، مسافرین نوروزی و ... بازدید می‌کنند و با توجه به ظرفیت بالای پاپگاه و تنوع نمایشگاه برگزار شده، امیدواریم هماهنگی‌های لازم برای بازدید رسمی اردوهای راهیان نور انجام شود تا جوانان و زائرین عزیز بیشتر با نقش نیروی هوایی ارتش و به ویژه این پایگاه آشنا شوند.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
نمایش هوایی دزفول پایگاه چهارم شکاری