فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



مدیرکل میراث فرهنگی: تعداد زیادی دفاتر فروش بلیط اتوبوس غیر مجاز در قم فعال است


به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم، عیسی رضایی در جمع مدیران دفاتر خدمات مسافرتی استان اظهار داشت: این دفاتر در خیابان انقلاب مشغول به فعالیت هستند که توسط کارشناسان این اداره کل شناسایی شده اند.
وی افزود: جلسه های متعددی در استانداری قم جهت پیگیری وضعیت دفاتر برگزار شده است تا با همکاری استانداری، این اداره کل و اماکن نیروی انتظامی قم این دفاتر جمع آوری شوند.
رضایی ادامه داد: سیاست های سازمان میراث فرهنگی، مبارزه با فعالیت دفاتر و خانه های مسافر غیر مجاز است تا خدمات به زائران در سطح مطلوب ارائه و از دفاتر خدماتی مسافرتی مجاز حمایت شود.
وی با بیان اینکه با لغو تحریم ها شاهد حضور گسترده گردشگران خارجی خواهیم بود گفت: دفاتر خدماتی مسافرتی باید از ظرفیت های زیارتی، تاریخی و گردشگری استان بهره برده و اجرای تور قم گردی را جدی بگیرند.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم افزود: مسیرهای گردشگری با معرفی اماکن تاریخی و مذهبی از جمله بیش از 400 امامزاده و بقاع متبرکه و سایر اماکن گردشگری مشخص شود و مدیران دفاتر در این زمینه برنامه ریزی کنند.
وی ادامه داد: فعالیت تورهای قم گردی از لحاظ اقتصادی و در آمدزایی برای مدیران دفاتر قابل توجیه است.
وی با اشاره به اینکه سالانه 20میلیون تن در استان قم حضور پیدا می کنند، گفت: از این تعداد حدود چهار میلیون تن اسکان می شوند که نیمی از این زائران، خارجی هستند.
رضایی افزود: با ارائه خدمات مطلوب و برگزاری تورها در قم، ماندگاری مسافران در استان قم افزایش می یابد.
وی از تسهیل اعطای مجوز دفاتر خدمات مسافرتی خبر داد و گفت: تسهیل مجوزها و ارائه تسهیلات از سیاست های گردشگری سازمان میراث فرهنگی است تا گردشگری در کشور رونق پیدا کند.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم افزود: در کنار تسهیل اعطای مجوزها، اگر دفاتر خدمات مسافرتی خللی در ارائه خدمات وارد کنند طبق قانون برخورد صورت می گیرد و مجوزها ابطال می شود.
رضایی ادامه داد: برای توسعه فعالیت های گردشگری در کشور، تسهیلات خرید وسیله نقلیه ویژه گردشگری از طریق صندوق کار آفرینی امید برای مدیران دفاتر مسافرتی رایزنی شده است تا از این تسهیلات بهره مند شود.ک/1
/8138/ 1175

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
فروش تعداد زیادی قرقاول آمریکایی اصیلو سالم