سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



عرضه ی آزمایشی اندروید ۶ برای گوشی های سامسونگ


عرضه ی آزمایشی اندروید ۶ برای گوشی های سامسونگ

عصر تکنولوژی/ سامسونگ قصد دارد تا نسخه ی بتای اندروید ۶ را به صورت آزمایشی در کره ی جنوبی و آمریکا عرضه کند. هدف سامسونگ از انجام این کار تست این سیستم عامل جدید بر روی تعدادی گوشی محدود و دریافت بازخورد از کاربران است. سامسونگ می خواهد تا قبل از عرضه ی گسترده ی این نسخه ی اندروید، اشکالات آن را کشف کرده و آن ها را رفع کند.

اندروید ۶ احتمالاً برای شمار زیادی از گوشی های هشمند سامسونگ منتشر خواهد شد. اما بدون شک گوش های پرچمدار شرکت در سال ۲۰۱۵ نظیر گلکسی اس ۶، گلکسی اس ۶ اج، گلکسی اس ۶ اج پلاس و گلکسی نوت ۵، اولین دستگاه های سامسونگ خواهند بود که آپدیت سیستم عامل اندروید را دریافت خواهند کرد. بنابراین جای تعجب نیست که گوشی گلکسی اس ۶ و ورژن اج آن جزو اولین گوشی هایی باشند که نسخه ی بتای اندروید ۶ را دریافت می کنند.

متاسفانه برنامه ی Galaxy Care برای گوشی های گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۶ اج در آمریکا و آن دسته از کاربرانی که گوشی هایشان متعلق به اپراتور های KT و LGU+ (بزرگترین اپراتور های کره ی جنوبی) باشد در دسترس است. برای انجام دانلود اندروید ۶ برای این گوشی ها لازم است تا کاربران ابتدا حساب کاربری سامسونگ خود را ایجاد کرده و سپس برنامه ی Galaxy Care را دانلود کنند. زمانی که فرآیند ثبت نام به پایان برسد، گوشی دانلود اندروید ۶ مارشمالو بتا را آغاز خواهد کرد.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
نسخه آزمایشی اندروید ۵ بر روی سامسونگ گلکسی نوت ۳