سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



واتس اپ لینک ها را به پیام رسان رقیبش تلگرام مسدود می کند


واتس اپ لینک ها را به پیام رسان رقیبش تلگرام مسدود می کند

در سالهایی نه چندان دور کاربران شبکه های اجتماعی، فیسبوک را برای مسدودسازی منشن های رقیب بالقوه اش در آن زمان یعنی Tsu.co متهم می کردند. به نظر می رسد فیسبوک دوباره مشغول انجام چنین کاری شده، و این بار راحت تر می توان آثار این کار را مشاهده کرد.

تلگرام و کاربرانش ادعا کرده اند واتس اپ هر گونه لینک به این سرویس پیام رسان امن را مسدود می کند. آدرس لینک ها به تلگرام در واتس اپ قابل مشاهده اند، اما نمی توان رویشان اشاره یا آنها را کپی نمود. با وجود اینکه تمام کاربران چنین چیزی را مشاهده نکرده اند، اما در اقدام واتس اپ به انجام این کار شکی نیست.

وبسایت انگجت با وجود پیگیری این مسئله از طریق فیسبوک، هنوز پاسخی دریافت نکرده. مسئولین تلگرام هم طی مصاحبه ای با وبسایت ورج، ضمن ابراز ناخشنودی از این اقدام مدعی شده اند که فیسبوک می خواهد رفتار زشتش را با پیش کشیدن مسئله “فیلترینگ هوشمند” توجیح کند. هنوز برای قضاوت در این موضوع زود است، اما شکی نیست که طی چند روز اخیر برای لینک های تلگرام در واتس اپ اتفاقات عجیبی و غریبی افتاده، حتی اگر عمدی نبوده و صرفا یک مشکل نرم افزاری باشد.

منبع: Engadget

برچسب‌ها:تلگرامواتس اپ

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
مدل درآمدی وایبر، تلگرام و واتس اپ