فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



گلاره عباسی:آذربایجانی‌ها به خاطر تجربه جنگ «شیار 143» را دوست خواهند داشت


به گزارش خبرنگار فرهنگی فارس فیلم سینمایی گلاره عباسی بازیگر سینما و تلویزیون در حاشیه اکران فیلم سینمایی شیار 143 در روزهای فیلم ایران در آذربایجان با شبکه ملی این کشور گفتگو کرد.

وی در این مصاحبه تلویزیونی اظهار داشت: این اولین باری است که به این کشور و شهر باکو سفر کرده‌ام. امیدوارم این سفر با شرکت فیلم‌ها و سریال‌های دیگر ادامه پیدا بکند و باز هم به این کشور بیایم.

بازیگر سریال نمایش خانگی شهرزاد گفت: آذربایجانی‌ها مردم خونگرم و مهمان‌نوازی هستند. امیدوارم فیلم شیار 143 را دوست داشته باشند. تا جایی که می‌دانم کشور آذربایجان هم به نوعی درگیر جنگ بوده است. فکر می‌کنم این هم عاملی باشد برای اینکه با شیار 143 ارتباط برقرار کنند.

بازیگر فیلم سینمایی شیار 143 همچنین اظهار داشت: دوست دارم این تبادل فرهنگی ادامه داشته باشد و به یک بار آمدن ما ختم نشود. امیدوارم ما هم بتوانیم میزبان آذربایجانی‌ها باشیم. مطمئن باشید همکاران من در ایران خوشحال می‌شوند که کارهای مشترک داشته باشیم و بیشتر با سینما و هنرمندان این عرصه در آذربایجان آشنا بشویم.

روزهای سینمای ایران به همت رایزنی فرهنگی ایران از روز گذشته در باکو پایتخت آذربایجان آغاز به کار کرده است و طی آن چهار فیلم شیار 143، امروز، یک حبه قند و حوض نقاشی در آن به نمایش درمی‌آید.

فیلم‌های اکران شده در روزهای سینمای ایران، توسط هنرمندان این کشور به زبان آذربایجانی دوبله شده و در سینما غزالی که از قدیمی‌ترین و مهم‌ترین سینماهای شهر باکوست به نمایش گذشاته می‌شود.

انتهای پیام/ن


ویدیو مرتبط :
فیلم کامل شیار 143 - full movie SHIYAR 143