فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



مصطفی رحماندوست: كتابخوانی جدی گرفته نمی شود


به گزارش خبرنگار ایرنا - مصطفی رحماندوست روز شنبه در نمایشگاه بین‌المللی كتاب تهران گفت: در ایران به دلیل این كه كتاب در دسترس متقاضیان نیست و از طرفی برای ناشران و نویسندگان نیز صرفه اقتصادی ندارد، محلی برای عرضه كتاب به غیر از نمایشگاه شكل پیدا نمی‌كند.
وی ادامه داد:‌ با این دلیل سالی یك بار كتابخوان‌ها را در این نمایشگاه جمع می‌كنند تا كتاب‌های مورد نظرشان را تهیه و خریداری كنند.
رحماندوست با اشاره به این كه این نمایشگاه مسكنی برای درد اصلی و دیرینه است، گفت: درد اصلی نرسیدن كتاب به تمام مناطق كشور است و ریشه این امر در عدم صرفه اقتصادی است.
وی به فعالیت بین‌المللی این نمایشگاه اشاره كرد و گفت: تاكنون در چندین دوره فعالیت نمایشگاه اتفاق خاصی در سطح بین‌المللی رخ نداده است.
این نویسنده حوزه كودك و نوجوان گفت: تا به حال كتاب‌های من به 13 زبان بین‌المللی ترجمه شده است ولی هیچ یك از آنها از طریق نمایشگاه بین‌المللی كتاب تهران نبوده است.
بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی كتاب تهران با حضور 1700 ناشر داخلی و 130 ناشر خارجی در 170 غرفه برگزار می شود.
این نمایشگاه با شعار «فردا برای خواندن دیر است...» از ساعت 10 تا 20 روزهای 15 تا 25 اردیبهشت در مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب برگزار می شود. مجموعه شهر آفتاب در اتوبان خلیج فارس (عوارضی اتوبان تهران - قم) ، روبه روی حرم مطهر امام خمینی (ره) قرار دارد.
فراهنگ ** 1699 ** 3053

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
شب شعر عاشورا- دکتر مصطفی رحماندوست