سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تذکرات 2 نماینده درباره آلودگی هوا/ «جان مردم در خطر است، کاری کنید»


به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس،‌ مؤید حسینی صدر نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز دوشنبه پارلمان طی تذکری نسبت به بی‌توجهی به وضعیت آلودگی هوا انتقاد کرد.

وی با تاکید بر اینکه باید برای رفع آلودگی هوا اقدام فوری انجام گیرد، اظهار داشت: نباید مانند دولت قبل که لج می‌کرد عمل شود اگر نیاز است مدارس را تعطیل کرده یا اقدام دیگری انجام دهند باید این اقدام انجام شود.

به گزارش فارس،‌ مهرداد بائوج لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی در تذکر دیگری هم در نشست علنی امروز پارلمان با اشاره به وضعیت نامناسب که در روزهای اخیر خواستار انجام اقدام فوری برای رفع آلودگی هوا شد.

وی اضافه کرد: چند روزی اشت که وضعیت هوا بد است؛ باید کاری کرد زیرا جان مردم در خطر است. اگر نیاز به زوج و فرد یا اقدام دیگری است سریعتر انجام شود.

انتهای پیام/

http://fna.ir/Q97UTR


ویدیو مرتبط :
آموزش درس آلودگی هوا - معرفی تصفیه کننده های هوا