ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



مجید جلالی:رای که نمی دهی انگار اصلا نیستی/دوست دارم راهی را انتخاب کنم که امیدم را افزایش می دهد


ورزش > لیگ برتر - مجید جلالی سرمربی سایپا می گوید در انتخابات هفتم اسفندماه شرکت می کند چون می خواهد در تعیین سرنوشت کشورشش نقش داشته باشد.

مجید جلالی در گفت و گو به خبرآنلاین از دلایلی می گوید که باعث می شود در انتخابات شرکت کند. او اعتقاد دارد شرکت نکردن در تعیین سرنوشت یعنی اعتقاد به نبودن و درباره اش توضیح می دهد:«حتما جمعه در انتخابات شرکت می کنم تا بگویم هستم. تو وقتی رای نمی دهی یعنی اصلا نیستی و نقشی در انتخاب سرنوشتت نداری. راستش من خیل آدم سیاسی نیستم اما این قدر می دانم که شرکت در انتخابات خیلی بهتر از شرکت نکردن در آن است. یعنی وقتی در انتخابات شرکت می کنی ، باور داری که در تعیین سنوشت خود و کشورت نقش داری.»

او ادامه می دهد:« نقاط مختلف دنیا ، فرنگ ها با هم متفاوت است. شاید جایی در دنیا باشد که بگویی در انتخابات شرکت نمی کنی و این عدم شرکتت نوعی مخالفت مدنی باشد. ولی اینجا و در کشور ما ، وقتی رای نمی دهی ، یعنی به چیزی که اعتقاد داری بهتر است ، رای نمی دهی و این حق را برای طرف مقابل ایجاد می کنی که به ایده اش رای بدهد. این یعنی دیگر حقی برای اعتراض نداری. من بر همین اساس است که برای تعیین سرنوشت خودم ، رای می دهم.با رای دادنم نشان می دهم که هستم .»

او درباره اینکه امید به بهتر شدن شرایط او را به پای صندوق رای می کشاند ،می گوید:«همیشه انسان به امید زنده است. مطمئنم که شرایط حتما بهتر می شود.چون همه ما کشورمان را دوست داریم ، تلاش می کنیم تا با بهترین انتخاب ، به سمت بهبود شرایط برویم. باز هم تاکید می کنم که سیاسی نیستم اما فقط می دانم که معمولا ما باید بر اساس شرایط دنیا ، مناسبات مان را برنامه ریزی کنیم. تقریبا همه دنیا هم مردم شان همین کار را می کنند. راستش دوست ندارم بگیم چه گروه یا چه جریانی را برای رای دادن انتخاب می کنم اما همیشه در وجودم ، یک چیز را دنبال کردم. دوست دارم راهی را انتخاب کنم که امیدم برای آینده را افزایش می دهد. به نظرم نمایندگان را باید از بین جوان ها و با تجربه ها انتخاب کرد . گاهی نیروی جوانی معجزه می کند و گاهی تجربه در گرانی می شود که ارزشمند است. حتما در لیست انتخابی ام به بانوان رای می دهم . آنجا هم باز هم از میان با تجربه ها و هم از میان نامزدهای جوان. آنها نیمی از جمعیت کشور و شهرم را تشکیل می دهند و قطعا نمایندگان خانم خیلی بهتر از ما مشکلات و نیازهای بانوان را می شناسند. »

4141


ویدیو مرتبط :
رای گیری مسابقه ی دختر شایسته مهلت رای دهی تمام شد