فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



امام جمعه بوشهر: آل عصفور، بوشهر را از سلطه صهیونیستها نجات داد


به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری روز یکشنبه در دیدار با اعضای ستاد همایش عالم واقف شیخ حسن آل عصفور افزود: در زمانی که هنوز اسراییل مکان مشخصی برای خود نداشت بهائیت قصد حضور در منطقه بوشهر را داشت و بمحض مطلع شدن شیخ حسن آل عصفور و مرحوم کازرونی، آنها زمینهای بوشهر را خریداری و وقف کردند.
وی اضافه کرد: این یک حرکت و مبارزه سیاسی و اقتصادی بود که در مقابل صهیونیست و بهائیت توسط این افراد شکل گرفت.
صفایی بوشهری ادامه داد: موقوفه های آل عصفور در بوشهر با نیت مبارزه با شکل گیری بهائیت در این استان وقف شده است و احیای آنها ضروری است.
امام جمعه بوشهر در باره آل عصفور بیان کرد: تسلط به علوم معارف اسلامی، داشتن بصیرت، مردم داری، آینده نگری از ویژگی های بارزشیخ حسن آل عصفور بود.
وی گفت: آل عصفور از علمای جهان تشیع است که کتابهایی از وی باقی مانده است و با برگزاری همایشی همه ابعاد بارزشخصیت این عالم معرفی می شود.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر گفت: هماهنگی برای برگزاری این همایش از یک سال گذشته آغاز شده است.
حجت الاسلام مرتضی محمدیان افزود: در بخش مقاله 30 اثر به دبیرخانه این همایش رسیده که در حال داوری هستند.
وی ادامه داد: در این همایش یک روزه که در خرداد ماه امسال برگزار خواهد شد، برنامه های متعدد برای معرفی این شخصیت عالم پیش بینی شده است.
موقوفه های آل عصفور و کازرونی بخش عمده ای از زمینها، اماکن و بناهای شهر بوشهر را شامل می شود.
7210/6043

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
مسابقات والیبال امیدهای استان بوشهر | بوشهر - آبپخش