سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



در حادثه رانندگی درهرمزگان چهار نفر جان باختند


سرهنگ علی مجیدزاده شنبه شب درگفت وگو با ایرنا اظهارکرد: این سانحه رانندگی روز گذشته دراثر برخورد یک دستگاه سواری ال نود با یک کامیونت درجزیره قشم اتفاق افتاده است.
وی افزود: دراثر این تصادف سه نفر ازسرنشینان ال نود دردم فوت کردند و یک نفر نیز پس از انتقال به بیمارستان به دلیل شدت جراحت های وارده جان خود را از دست داد.
سرهنگ مجیدزاده با بیان اینکه هرچهار نفر فوت شده، زن بودند، خاطرنشان کرد: در این سانحه دلخراش دو نفر از سرنشینان کامیونت نیز مجروح شدند.
رئیس پلیس راه هرمزگان ضمن تاکید بررعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و حرکت با سرعت مطمئنه تصریح کرد: علت این حادثه انحراف به چپ خودرو ال نود بوده است.
رئیس پلیس راه هرمزگان درخبری دیگری همچنین گفت: یک دستگاه خودرو کشنده در اثر برخورد با یک گله شتر موجب مرگ 13 نفر شتر شد.
مجیدزاده اظهارکرد: این تصادف روزگذشته درمحور بندرعباس- میناب در حوالی روستای سرزه اتفاق افتاده که دراین حادثه 50 درصد راننده کشنده و50 درصد نیز مالک احشام مقصر بوده اند.
برخورد با شترهای سرگردان و بدون ساربان دو درصد از کل تصادفات هرمزگان را به خود اخصاص می دهدک/3
7198/6048/1859

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
در برخورد دو هواپیما در اسلواکی هفت نفر جان باختند