سوء استفاده سودجویان از کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان+سند


این بار اولی نیست که افرادی سودجو از کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان سوء استفاده میکنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان،‌ دنیای فضای مجازی در کنار تمام امکانات و خدماتی که در اختیار مردم قرار می‌دهد می‌تواند فرصتی مناسب برای انجام اعمال تبهکارانه باشد.   از جمله اعمال تبهکارانه در فضای مجازی می‌توان به کلاهبرداری‌ها در انواع مختلف اشاره کرد که افراد شیاد با تغییر چهره به راحتی سایرین را فریب می‌دهند.   همچنین سوء استفاده از نام‌ اشخاص و یا مراکز دولتی و خصوصی در این فضا بسیار رونق پیدا کرده و گروهی فقط به دلیل خصومت شخصی و کینه توزی دست به هتک حیثیت و یا درج مطالب اشتباه می‌زدند.   باشگاه خبرنگاران جوان که برند پر بیننده ترین کانال تلگرامی خبری به پیشانی‌اش خورده است از این کینه توزی ها در امان نمانده است.   در این تصاویر شاهد جعل شیادانه این افراد هستید که چطور قصد داشتند با تغییر یک کلمه "خوشبختانه " با "متاسفانه" و انتشار مطلب در گروه ‌های مختلف تلگرامی وجهه باشگاه خبرنگاران جوان را خدشه دار کنند.  کارنشود////سوء استفاده سودجویان از کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان+سند

سوء استفاده سودجویان از کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان+سند

توضیحات:

1- اگر به بازدید این دو خبر دقت کنید متوجه جعلی بودن این پست می‌شوید. ( به طوری که در خبر جعلی 50 نفر بازدید وجوددارد ولی در خبر اصلی بیش از 40 هزار نفر)

2- ساعت خبر باشگاه خبرنگاران کاملا متفاوت است. ( خبر جعلی ساعت12:45 ولی خبر اصلی ساعت 13:27 منتشر شده است)

3- کارتابل خبری باشگاه خبرنگاران جوان جعلی بودن پست را نشان می‌دهد.

کارنشود////سوء استفاده سودجویان از کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان+سند   از مردم و مخاطبان گرامی تقاضا داریم که اخبار باشگاه خبرنگاران جوان را فقط از طریق کانال رسمی این رسانه دنبال کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان وظیفه خود دانست تاعموم را از سوء استفاده افراد سودجو نظیر خبر فوق آگاه کند. انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
باشگاه خبرنگاران جوان(آموزنده)