سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



فرماندارتبریز: دستگیری انتخاباتی در حوزه تبریز، آذرشهر و اسكو نداشتیم


رحیم شهرتی فر روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: برخی اخبار منتشر شده در فضاهای مجازی مبنی بر بروز تخلف انتخاباتی از سوی رئیسان ستادهای نامزدهای مرحله دوم، از سوی فرمانداری تبریز به شدت تكذیب می شود و چنین اخباری صحت ندارد.
وی ادامه داد: براساس گزارش های عوامل اجرایی و بازرسی انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه تبریز، آذرشهر و اسكو تخلفاتی بسیار جزئی رخ داده كه این موارد نیز با تذكرات شفاهی رفع شده است.
مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسكو برای راهیابی چهار نامزد به خانه ملت، بین هشت نفر در جریان است.
در این حوزه انتخابیه و در مرحله اول این انتخابات مسعود پزشكیان و احمد علیرضابیگی با كسب اكثریت آرا به مجلس شورای اسلامی یافتند.
این حوزه انتخابیه با جمعیتی در حدود دو میلیون ریال دارای شش نماینده در مجلس شورای اسلامی است.
3038/6120

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
عزاداری محرم 91مراسم شاه حسین گویان -آذربایجان شرقی-تبریز-آذرشهر