سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نماینده کلیمیان در مجلس: مردم با حضور در انتخابات امید دشمن برای نفوذ را به یأس تبدیل کنند


نماینده کلیمیان در مجلس: مردم با حضور در انتخابات امید دشمن برای نفوذ را به یأس تبدیل کنندفارس/ نماینده کلیمیان ایران در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم باید با حضور پرشور در انتخابات امید دشمن را برای نفوذ در کشور به یأس تبدیل کنند.

سیامک مره‌صدق نماینده کلیمیان ایران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتخابات 7 اسفند ماه، گفت: امیدواریم که در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری آنچه که به صلاح نظام و ملت ایران است اتفاق بیفتد و جمهوری اسلامی ایران باصلابت به راه خود ادامه دهد.

وی افزود: آمدن یا رفتن یک فرد اهمیت چندانی ندارد مهم حفظ چارچوب کلی نظام است که آن هم زیر سایه مقام معظم رهبری حتماً اتفاق خواهد افتاد.

این نماینده اقلیت‌های دینی در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: همه آحاد ملت ایران از جمله ایرانیان کلیمی هم حق دارند در انتخابات شرکت کنند و هم وظیفه است؛ یک نفر می‌تواند داوطلبانه از حق خود صرفنظر کند اما انجام وظیفه قابل صرفنظر کردن نیست.

مره‌صدق خاطرنشان کرد: من مطمئنم که در انتخابات پیش‌رو آحاد ملت برای اعلام همبستگی با مقام معظم رهبری و اعلام وفاداری پرشورتر از دفعات قبل در انتخابات شرکت خواهند کرد؛ همانطور که مقام معظم رهبری نیز به آن اشاره داشته‌اند در این انتخابات باید به گونه‌ای عمل کرد که امید دشمن برای نفوذ در مجلس که یکی از ارگان‌های حساس و تأثیرگذار در نظام جمهوری اسلامی است از بین برود.

وی در پایان افزود: دادن وعده‌های نشدنی و چراغ سبز به منافع امپریالیسم و صهیونیسم موضوعی است که باید از آن در جریان انتخابات و تبلیغات انتخاباتی پرهیز شود.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: فارس


ویدیو مرتبط :
حضور مردم در انتخابات حضور دشمن شکن هست