سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



علی خرم: مراقب عراق بعد از نابودی داعش باشیم


علی خرم: مراقب عراق بعد از نابودی داعش باشیمنامه نیوز/ یک تحلیلگر مسائل بین المللی معتقد است بیانیه‌ها و تصمیمات شورای همکاری کشورهای خلیج فارس به هیچ وجه مورد تایید جمهوری اسلامی ایران نبوده و نیست.
علی خرم تحلیلگر مسائل بین المللی در گفت و گو با خبرنگار نامه نیوز، با اشاره به تصمیمات شورای همکاری خلیج فارس مبنی بر قرار دادن حزب الله در فهرست گروه های تروریستی؛ بیان کرد: بیانیه ها و تصمیمات شورای همکاری کشورهای عرب خلیج فارس به هیچ وجه مورد تایید جمهوری اسلامی ایران نبوده و نیست و اینکه برخی از کشورهای عربی مانند عراق، بیانیه ها و تصمیمات این شورا علیه ایران را تایید می کنند جای بسی تامل دارد.

وی در ادامه افزود: در کشور عراق برخی مخالف رابطه دوستانه با ایران هستند و دولت مردان باید به این نکته توجه داشته باشند که تا ابد یک دولت شیعی همانند این دوره بر عراق حکومت نخواهد نکرد و ممکن است در آینده و بعد از کمک های ایران به عراق برای نابودی داعش در منطقه، دولت عراق در رفتار خود با ایران تجدید نظر کند.

تحلیلگر مسائل بین المللی اظهار کرد: توصیه بنده به دولت مردان و به خصوص سیاسیون فعال در عرصه سیاست خارجی این است که با آینده نگری روابط خود را با کشور عراق تنظیم کنند. چراکه دولت عراق همواره می تواند یک خطر بالقوه برای جمهوری اسلامی ایران باشد.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: نامه نیوز


ویدیو مرتبط :
سرایا الخراسانی: نابودی داعش در عراق نزدیک است