‌افزایش 200 درصدی کشف مواد مخدر در‌ سمنان


‌فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان به افزایش 200 درصدی کشف انواع موادمخدر در 9 ماهه امسال اشاره و تأکید کرد: سوء مصرف موادمخدر و روانگردان در بین جوانان، بیماری کنونی و نابودی آینده کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه سمنان، سرهنگ روح الامین قاسمی در جمع خبرنگاران در شهرستان شاهرود، ترویج مصرف مواد مخدر در جوامع در حال توسعه به ویژه کشورهای مسلمان منطقه را توطئه مافیای بزرگ موادمخدر دانست.

وی افزود: مهمترین پیامد استعمال مواد مخدر نابودی نیروی انسانی به عنوان مهمترین سرمایه هر جامعه است.

فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان آلوده شدن اقشار مختلف اجتماع به ویژه جوانان که گردانندگان اصلی چرخ های اقتصادی کشورند را بیماری کنونی و نابودی آینده هر جامعه ای تلقی کرد. این مقام انتظامی مبارزه قاطعانه و مستمر با سوداگران مرگ را اولویت مهم نظام اسلامی و نیروی انتظامی عنوان و خاطرنشان کرد: برنامه‌های پیشگیری از سوءمصرف مواد مخدر باید تلفیقی و جامع‌نگر باشد.

سرهنگ قاسمی با اشاره به افزایش 200 درصدی کشف انواع موادمخدر در 9 ماهه امسال در سطح استان سمنان، تصریح کرد: بسیج تمام نهادها و دستگاه‌های مرتبط با این حوزه در کاهش تقاضا و عرضه موادمخدر مهم و تاثیر گذار است.

وی در ادامه به نقش اصحاب رسانه در انتقال پیام پلیس به جامعه اشاره و اضافه کرد: اهمیت اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی مردم در کاهش گرایش به موادمخدر بر هیچ کس پوشیده نیست.

فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان که برای دیدار مستقیم با مردم و رفع مشکلات آنان به شاهرود سفر کرده بود، در پایان ضمن معرفی سامانه 197 گفت: با عنایت به فاصله برخی شهرستان‌ها با سمنان خود را مکلف به حضور در شهرستان‌ها و ارتباط مستقیم با مردم می‌دانیم و به این وظیفه عمل می‌کنیم.

‌انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
افزایش 43 درصدی درآمد گمرک استان سمنان