سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نقص در دودکش‌ها باعث انتشار گازهای منواکسیدکربن در منزل شد/ 6 نفر مسموم شدند


جلال ملکی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی فارس، اظهار داشت:‌در ساعت 8:51 امروز حادثه گازگرفتگی در منزلی واقع در خیابان نیایش،‌خیابان شقایق به سازمان آتش‌نشانی شهر تهران اعلام و مأموران ایستگاه 94 به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد یک منزل مسکونی سه طبقه در طبقه سوم آن واحدی 80 متری دچار گاز منواکسیدکربن شده بود و از 12 نفر ساکن آن 6 نفر دچار مسمومیت شده بودند.

ملکی افزود: آتش‌نشانان مصدومین این حادثه را خارج و تحویل عوامل اورژانس دادند که خوشبختانه مورد تلفات جانی در این حادثه نداشتیم.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت:‌ دو مرد و 4 زن در این حادثه مصدوم شده بودند که تحویل عوامل اورژانس شدند.

وی درباره علت حادثه گفت:‌ کارشناسان نقص در دودکش‌ها در سطح پشت‌بام را باعث تولید گازهای منواکسید کربن و انتشار آن در منزل عنوان کردند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
انتشار گازهای گلخانه ای به بالاترین حد در سی سال گذشته