گردشگری


2 دقیقه پیش

بازگشایی اتاق لباس های محمدرضا پهلوی در کاخ نیاوران

به مناسبت روز جهانی موزه اتاق لباس های محمدرضا پهلوی در کاخ اختصاصی نیاوران بازگشایی می شود.به گزارش روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران این اتاق پس از یک دوره تعمیرات ...
2 دقیقه پیش

سه اثر جهانی در خوزستان بدون زیرساخت گردشگری

خوزستان سه اثر ثبت جهانی دارد. چغازنبیل؛ شهر تاریخی شوش و سازه های آبی شوشتر اما برای هیچ کدام از این میراث جهانی زیرساخت های گردشگری مناسبی تدارک دیده نشده است.استان ...



آب و هوا/ پيش بيني بارش برف در ارتفاعات البرز؛ آسمان تهران نيمه ابري و در پاره اي نقاط بارش باران


آب و هوا/ پيش بيني بارش برف در ارتفاعات البرز؛ آسمان تهران نيمه ابري و در پاره اي نقاط بارش باران

باشگاه خبرنگاران/ بر اساس خروجي آخرين داده هاي هواشناسي سامانه مستقر بر روي کشور در سه روز آينده همچنان بطور متناوب در کشور فعال مي باشد .
روز شنبه از شدت فعاليت اين سامانه در غرب کشور کاسته شده ولي فعاليت آن در سواحل شمالي، شمال شرق، شمال غرب، مرکز ، جنوب غرب و برخي نقاط جنوب به صورت بارش باران، گاهي رعدوبرق،وزش باد و در نقاط سردسير بارش برف ادامه خواهد داشت .
روز يکشنبه سامانه بارشي با عبور از جنوب غرب در مناطق شمال شرق،سواحل شمالي ، شمال غرب، مرکز، برخي نقاط شرق و جنوب شرق به فعاليت خود ادامه مي دهد.
در روز دوشنبه به طور موقت در نواحي مرکزي از فعاليت سامانه کاسته شده اما همچنان در ساير نقاط کشور، بجز جنوب شرق شرايط براي بارش مهيا مي باشد.
لازم به ذکر است از بعدازظهر شنبه با تقويت پرفشار سطح زمين و جريانهاي شمالي، در روزهاي يکشنبه و دوشنبه کاهش محسوس دما در اکثر مناطق کشور پيش بيني مي شود که کاهش دما در نيمه شمالي کشور طي اين مدت حدود 7 5 تا درجه و در شمال شرق کشور حدود 8 تا 15 درجه سانتيگراد برآورد مي شود و يکشنبه در ارتفاعات البرز و ارتفاعات شمال شرق کشور کولاک برف دور از انتظار نمي باشد.
درياي خزر از شنبه بعدازظهر و يکشنبه مواج خواهد بود.

آسمان تهران امروز نيمه ابري و در پاره اي نقاط ابري و در بعضي ساعات بارش باران و در ارتفاعات بارش برف گاهي وزش باد خواهيم داشت.

فردا آسمان تهران نيمه ابري تا ابري و در پاره نقاط بارش باران گاهي وزش باد و در ارتفاعات بارش برف پيش بيني مي شود.

در همين راستا آسمان استان البرز امروز ابري و در پاره اي نقاط ابري و در بعضي ساعات بارش باران و در ارتفاعات بارش برف گاهي با وزش باد خواهيم داشت.

فردا آسمان استان البرز نيمه ابري تا ابري و در پاره اي نقاط بارش باران گاهي وزش باد در ارتفاعات بارش برف پيش بيني مي شود.

پيشينه و کمينه دماي هواي تهران به ترتيب 18 و 11 درجه سانتي گراد پيش بيني مي شود.

با کانال تلگرامي آخرين خبر همراه شويد

https://telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
بارش برف در ارتفاعات کوه های محموداحمدی