سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



شمار کشته های حمله موشکی نیروهای یمنی به باب المندب به 169 نفر رسید


به گزارش ایرنا و به نقل از پایگاه خبری یمنی پرس، پس از حمله موشکی ارتش و نیروهای مردمی یمن به این مقر فرماندهی چند فروند هواپیمای نیروهای ائتلاف در همان ساعات اولیه اقدام به انتقال اجساد و زخمی های به عدن و کشورهای مهاجم کردند.
همچنین ده ها کشتی و ناوچه نیروهای ائتلاف پس از این حمله از ترس هدف قرار گرفتن این کشتی ها و ناوچه ها از بندر عدن فاصله گرفته و آن جا را ترک کردند.
این مقام نظامی یمن آمار کلی کشته های نیروهای ائتلاف را در این حمله به این شرح اعلام کرد:
1- فرمانده نیروهای ویژه عربستان
2- فرمانده نیروهای امارات
3- 37 افسر و سرباز عربستانی
4- 34 افسر و سرباز اماراتی
5- 26 افسر و سرباز سودانی
6- 18 نفر از مزدوران آمریکایی بلک واتر
7- 54 نفر از مزدوران و نیروهای طرفدار دولت مستعفی یمن
در همین راستا قاسم الزیدی فرمانده نظامی نیروهای انصار الله یمن افزود، این حمله موشکی که با موشک توچکا صورت گرفت با بالاترین دقت به هدف برخورد کرده است که در نتیجه منجر به کشته و زخمی شدن شمار زیادی از نیروهای ائتلاف به رهبری عربستان شد.
نیروهای یمنی دو روز پیش با شلیک موشک های توچکا مقر فرماندهی عملیات ائتلاف ضد یمن را در باب المندب هدف قرار دادند که بر اساس گزارش های اولیه 152نیروی متجاوز و مزدور کشته شدند.
در این حمله موشکی سرهنگ سلطان بن هویدان فرمانده نیروهای اماراتی و عبدالله السهیان فرمانده نیروهای عربستانی کشته شدند.
این یگان روز گذشته نیز با موشک زمین به زمین « قاهر یک»، پایگاه هوائی ملک خالد عربستان را در بخش «خمیس مشیط» منطقه عسیر در نزدیکی مرزهای یمن هدف قرار داد.
عربستان به همراه برخی کشورهای عربی و با پشتیبانی آمریکا از ششم فروردین سال جاری حملات گسترده ای را علیه یمن آغاز کرد تا «عبد ربه منصور هادی» رییس جمهوری مستعفی و فراری این کشور را به حاکمیت بازگرداند و از قدرت گرفتن انقلابی های یمن که امنیت شهرهای این کشور را تأمین می کنند، جلوگیری کند.
خاورم**9365**1566

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
شمار کشته شدگان حمله به موزه تونس به ۲۲ تن رسید