سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سطح نمایندگی‌های دیپلماتیک ترکیه و رژیم صهیونیستی ارتقاء می‌یابد


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری آلمان، «آفیف شیرئون» معاون مدیرکل وزارت خارجه رژیم صهیونیستی فاش کرد که اسرائیل و ترکیه موافقت کرد روابط دیپلماتیک خود را که در پی حادثه کشتی «مرمره» به سطح «دبیر دوم» کاهش یافته بود، به سطح کاردار ارتقاء دهند.

رادیو اسرائیل، امروز- جمعه- به نقل از شیرئون گزارش داد، طیف‌های مختلف ملت ترکیه خواهان احیای روابط با اسرائیل و تقویت دوباره آن به‌ویژه در دو حوزه گردشگری و اقتصادی هستند.

وی افزود، بهبود روابط میان ترکیه و اسرائیل می‌تواند به همکاری امنیتی میان دو طرف بر سر موضوع سوریه تبدیل شود که این موضوع به نفع دو طرف است.

مطبوعات رژیم صهیونیستی ژوئن گذشته از دیدار محرمانه دو تن از مسؤولان ارشد اسرائیل و ترکیه در «رم» پایتخت ایتالیا با هدف تقویت روابط بین طرفین، خبر داده بودند.

روابط بین تل‌آویو و آنکارا در پی حمله کماندوهای رژیم صهیونیستی به کشتی «ماوی مرمره» در ماه مه 2010، به شدت تیره شد. در این حمله 9 تن از اتباع ترکیه کشته شدند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
ترکیه خواستار ادامه روابط دیپلماتیک با روسیه شد