سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



فرار از زندان؛ معرفی بازی Break the Prison


فرار از زندان؛ معرفی بازی Break the Prison

فرار از زندان همیشه سوژه جذابی برای ساخت فیلم های سینمایی بوده و در دنیای بازی هم بسیار پرطرفدار است. در بازی Break the Prison، محصول جدید استودیوی کندی موبایل باید به یک زندانی بی گناه که محکوم به اعدام شده کمک کنید تا از سلول انفرادی و مخوفش بگریزد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

کاراکتر بازی یک مهندس مکانیک کارکشته است که به جرمی نکرده به زندان افتاده و محکوم به مرگ شده؛ ضمنا هیچ مدرکی هم برای اثبات بی گناهی اش ندارد. اما چاره این زندانی بیچاره چیست؟ بله درست حدس زدید، حفر تونل و فرار به دنیای آزاد.

11

اما مگر می شود با دست خالی و بدون ابزار در کف زندان تونل زد؟ مسلما نه، اما مطمئنا یک مهندس مکانیک می تواند با وسایل دور و برش مقدمات لازم برای فرار را مهیا کند. در Break the Prison باید بدون سر و صدا دسته کلید زندانبانان را بدزدید، از وسایل دور و برتان کلنگ و اره بسازید و در نهایت با حفر تونل از کف زندان به بیرون فرار کنید.

222

بازی بیش از 40 مرحله دارد که در تمامشان باید ذره ذره مقدمات فرارتان را بچینید. به غیر از دزدیدن کلید و ساخت ابزار، یکی از کارهای سخت بازی طراحی نقشه فرار است که برای آن باید با معماهای نسبتا پیچیده ای سر و کله بزنید.

Break the Prison گرافیک جذابی دارد و توسعه دهنده از المان های فیلم مشهور “رستگاری در شاوشنک” هم در آن استفاده کرده، طوری که با دیدن چهره زندان بان ها امکان ندارد که به یاد بایرون هدلی، زندانبان ترسناک فیلم نیفتید.

این بازی فکری جذاب را می توانید به رایگان از گوگل پلی دانلود کنید. در صورت بروز مشکل در دانلود، مراجعه به این لینک را به شما توصیه می کنیم.

Break the Prison Break the Prison قیمت : رایگان سازنده : Candy Mobile سیستم عامل : اندروید حجم : 8.6 مگابایت

برچسب‌ها:Break the Prisonبازی های فکریدانلود اپلیکیشن اندرویددانلود بازی Break the Prisonدانلود بازی اندروید

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
فرار از زندان Prison Break (قسمت 6)