فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



تعریف و تمجید ویژه از ترانه علیدوستی


رامین ناصرنصیر، ترانه علیدوستی را بر خلاف بسیاری از همکارانش که اهل مطالعه نیستند، انسانی فرهیخته، چند بعدی و اهل مطالعه توصیف کرد.

خبرآنلاین: رامین ناصرنصیر، بازیگر سینما و تلویزیون، ترانه علیدوستی را بازیگری یک سر و گردن بالاتز از هم‌نسلانش توصیف کرد.

او که در سریال شهرزاد با ترانه علیدوستی هم بازی شده است، او را گزینه بی‌رقیب نقش‌های خاص در غیاب گلشیفته فراهانی دانست.

او نوشته ترانه علیدوستی علاوه بر بازیگری کتاب هم ترجمه می‌کند و از انتشار کتابی جدید با ترجمه او خبر داده است.

ترانه علیدوستی قبلا کتاب داستانهای کوتاه ألیس مونرو را ترجمه كرده است.

 تعریف و تمجید ویژه از ترانه علیدوستیمتن نوشته رامین ناصر نصیر به این شرح است:

«در میان خانمهای جوان بازیگر، به گمانم ترانه علیدوستی و گلشیفته فراهانی یک سر و گردن از سایر هم نسلانشون بالاتر بوده اند. و در سالهای اخیر و در غیاب گلشیفته، ترانه علیدوستی گزینه ی بی رقیب ایفای نقشهای خاص هست، و سریال شهرزاد هم گواهی بر این مدعا.

همکاری با او در سریال شهرزاد باعث شد متوجه بشم بر خلاف بسیاری از همکارانمون که متاسفانه موجوداتی تک بعدی هستند ، با مطالعه بیگانه اند، و از جهان اطرافشون شناخت اندکی دارند؛ ترانه انسانی فرهیخته و موشکاف هست. آنهایی که اهل مطالعه هستند با ترجمه ی خوب او از داستانهای کوتاه آلیس مونرو آشنایی دارند، و مژده میدم که بزودی کتاب دیگری با ترجمه ی ترانه در بازار کتاب عرضه خواهد شد.»

رامین ناصر نصیر در سریال شهرزاد نقش شوهرخواهر متملق و فرصت طلب ترانه علیدوستی را بازی می‌کند و که به گفته شهرزاد در یکی از سکانس‌ها یک بیوه مرد اداره‌جاتی است که خواهرش با او خوشبخت نیست.


ویدیو مرتبط :
ترانه علیدوستی در کلانتری_من ترانه 15 سال دارم