فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



حضور میلیونی و حماسه ساز مسلمانان در کربلا، قدرت نرم جهان اسلام است


آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی روز سه شنبه در آیین نماز جماعت در دبیرستان شهید مطهری اراک افزود: زائران اربعین حسینی با حرکت از سراسر جهان به سمت کربلا، به جهانیان نشان دادند که پیوند و رابطه شیعیان با ائمه اطهار و فرهنگ ایثار و شهادت فطری و ناگسستنی است.
وی ادامه داد: مکتب امام حسین (ع) مکتب جهاد، اجتهاد، مبارزه با ظلم و استبداد است که باید تمام مسلمانان جهان به خصوص ملت بزرگ ایران در مسیر آن حرکت می کنند.
امام جمعه اراک بیان کرد: دشمنان اسلام با ترویج بی بند و باری و فرهنگ غربی در کشورهای اسلامی به دنبال ایجاد فاصله بین مکتب امام حسین(ع) و نسل جوان هستند و راه مقابله با این توطئه نرم ، تکیه بر فرهنگ بزرگ عاشورایی است.
آیت الله نجف آبادی افزود: نویسندگان، شاعران و نقاشان باید با به تصویر کشیدن گوشه هایی از حرکت جهادی و حماسی اربعین حسینی این واقعه با عظمت را به نسل های آینده انتقال و وحدت و یکپارچگی مسلمانان را به جهانیان نشان دهند.
آیت الله دری نجف آبادی گفت: یکپارچگی و اتحاد دستگاه های اجرایی، حمل و نقل و همه ارگان های در ارائه خدمت رسانی هرچه بهتر به زائران موجب شده است تا زائران اربعین حسینی بتوانند با کمترین حادثه خود را به کربلا برسانند و باید از این تدبیر و نظم به بهترین شکل تشکر کرد.
مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی در این آیین گفت: شهادت امام حسین (ع) و حماسه عظیم اربعین حسینی این پیام را یادآوری می کند که ظلم همیشگی نبوده و ندای مظلوم برای همیشه در تاریخ باقی می ماند.
شهریار فولادوند افزود: شهادت امام حسین(ع) به دست یزید ظالم، درس آزادی و آزادگی را برای جهانیان به خصوص مسلمانان به همراه داشت و هم اکنون دشمنان اسلام به دلیل ترس از این حماسه بزرگ تاریخ با ایجاد توطئه و بدعت در عزاداری های حسینی به دنبال ایجاد فاصله بین نسل جوان با مکتب بزرگ عاشورایی هستند.
وی ادامه داد: دانش آموزان و نسل جوان جامعه به عنوان منادیان در هیات های مذهبی باید با شور و شعور حسینی از ورود بدعت در عزاداری ها جلوگیری کرده و توطئه های دشمنان را نقش بر آب کنند.
مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی بیان کرد: نسل جوان باید در ایام عزاداری های اربعین حسینی با رفتارهای عزت آفرین و مقابله آگاهانه با بدحجابی که ریشه در رفتارهای دینی ندارند دشمنان را در نیات پلیدشان ناکام کنند.ک/2
1955/6013/

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
حضور میلیونی زوار الحسین در کربلا - اربعین امسال