سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سرود حمایت از سید حسن خمینی در رسانه های اجتماعی


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : ترانه باران نام سرودی است که  آرش بامدادیان آن را ساخته و اجرا کرده است. او این قطعه را به آیت الله سید حسن خمینی تقدیم کرده است.

به گزارش «انتخاب»، شعر این سرود با تضمین از ترانه باز باران «اثر خاطره انگیز گلچین گیلانی در کتاب های مقطع دبستان» توسط دکتر محمد رضا بامدادیان (بامداد جویباری) سروده شده و آرش بامدادیان آهنگسازی، تنظیم و ضبط اثر را انجام داده و به همراه برادرش آرمین آن را خوانده است.

آرش بامدادیان ضمن  انتشار این اثر در فضای مجازی، ذیل تیتر "ترانه باران تقدیم به یادگار پیر جماران" نوشت:

آسمان بار دیگر ابرها را به میهمانی دعوت كرده است.ابرهایی كه بر خاک سرزمینم می بارند تا بذر امید را یاری كنند برای اینکه رشد كند،جوان شود و به بالندگی برسد.آری آسمان باید ببارد تا حسرت نمناک باران بر لبان خشک سرزمینم نماند.سرزمین من،به جشن آسمان چشم دوخته است. تا قطره های باران به جوانه های سبز، طراوت ببخشندونگاه كویری آدم های خسته را بشویند.آنگاه جوی ها به هم پیوسته و به سوی دریایی واحد رهسپار شوند.دریای بركت و خوشبختی.جوانان ایران،چون قطره های کوچک باران،صدایشان روی ناودان ها وبامها وکف خیابانهای شهرهاو روستاها،آهنگ ترانه ای خواهد بود  پر امید به پیشواز حضور شما،با تقدیم آرزوهای زیبا برای همه مردم کشورم.


ویدیو مرتبط :
سید حسن خمینی در فوت حاج احمد خمینی