سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نحوه اخذ جریمه از مصرف‌کنندگان بیش از الگوی مصرف در وضعیت بحران آبی مجدداً به کمیسیون عمران بازگشت


به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (یکشنبه) پارلمان مواد ارجاعی طرح یک فوریتی توسعه و بهینه‌سازی آب‌شرب شهری و روستایی در کشور به کمیسیون عمران را مورد بحث و بررسی قرار داده و ماده 3 آن را مجدداً برای بررسی بیشتر به کمیسیون مربوطه ارجاع دادند.

در ماده 3 طرح مذکور آمده بود: وزارت نیرو موظف است ظرف 3 ماه از تاریخ ابلاغ این قانون، آیین‌نامه اجرایی اخذ جریمه از مصرف‌کنندگان بیش از الگوی مصرف در وضعیت تنش و بحران آبی را تهیه کند و به تصویب هیأت وزیران برساند.

همچنین در تبصره این ماده تصریح شده بود: 100 درصد درآمد حاصل از اجرای اقدامات این ماده پس از واریز به خزانه‌داری کل‌کشور و درج در بودجه سنواتی، صرف بهینه‌سازی مصرف آب شرب، اصلاح و بازسازی شبکه‌های توزیع آب شهری و روستایی، احداث مخازن ذخیره آب مورد نیاز، اجرای طرح مدیریت فشار در شبکه‌ها و ارتقای کیفیت خدمات می‌شود. گزارش عملکرد این ماده و تبصره آن در دوره‌های 6 ماهه توسط وزارت نیرو برای سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور و کمیسیون‌های عمران، کشاورزی و برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی ارسال می‌شود.

انتهای پیام/

http://fna.ir/3D3S5C


ویدیو مرتبط :
بحران بی آبی؛ روزانه چقدر آب مصرف می کنیم؟