سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



پیشخوان/ «همسر خاموش» منتشر شد


  X  

تاریخ خبر : یکشنبه 1394.08.24 - 12:39

پیشخوان/ «همسر خاموش» منتشر شد

ایسنا/ رمان «همسر خاموش» نوشته ای. اس. ای. هریسون با ترجمه‌ مریم مفتاحی منتشر شد.
در خلاصه داستان این کتاب آمده است: «تاد و جودی زن و شوهری هستند که سال‌های زیادی عاشقانه در کنار هم زندگی کرده‌اند، اما به مرور زمان، روند زندگی و یکنواختی آن به گونه‌ای رقم می‌خورد که تغییر بزرگی در روابطشان ایجاد می‌شود. مرد در عین حال که به همسرش عشق می‌ورزد، روابط عاشقانه‌ای با یک دختر جوان پیدا می‌کند و دوگانگی و تناقضاتی در خود می‌بیند. در نهایت کار او را به جایی می‌کشد که ...»
همچنین ناشر در معرفی این کتاب نوشته است: «ای. اس. ای. هریسون نویسنده و درمانگر کانادایی در سال 1948 به دنیا آمد و در آپریل 2013، پیش از انتشار تنها رمانش «همسر خاموش» با بیماری سرطان از دنیا رفت و فرصت نیافت شاهد موفقیت کتابش باشد. رمان هریسون پس از انتشار در زمره‌ پرفروش‌ها قرار گرفت و فیلم آن در دست ساخت است که نیکول کیدمن بازیگر معروف و اسکارگرفته‌ استرالیایی نه تنها نقش زن فیلم را بازی می‌کند، بلکه سرمایه‌گذار آن نیز هست. اس. جی. واتسون نویسنده‎ رمان «پیش از آنکه بخوابم» از رمان‌های پرفروش نیویورک‌تایمز درباره این رمان می‌گوید: «نفس در سینه‌ام حبس بود، بی‌صبرانه جلو می‌رفتم تا ببینم داستان به کجا می‌انجامد.» این رمان ماه‌هاست در فهرست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز و آمازون و ساندی تایمز قرار دارد.»
مریم مفتاحی، متولد سال 1343 ساری، فارغ‌التحصیل رشته‌ مترجمی زبان انگلیسی و زبانشناسی از دانشگاه علامه طباطبایی است. برخی از ترجمه‌های او عبارتند از: رمان «من پیش از تو» نوشته «جوجو مویز (نشر آموت) و دو اثر از کالین مک‌کالو استرالیایی، سه اثر از مارگارت دیکینسن انگلیسی، و گنجینه‌ خرد چین (چینگ‌هوآ تانگ)، انتقام فیثاغورث ( آرتورو سانگالی) و کوه‌ها طنین انداختند (خالد حسینی).
رمان «همسر خاموش» در 352 صفحه و به قیمت 18500 تومان در نشر آموت منتشر شده است.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
داریوش فرهنگ:همسر دومم با همسر اولم رفیق است!-قسمت 2