سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



معرفی بازی Speed Guess – Something؛ حدس کلمات با کشیدن نقاشی


معرفی بازی Speed Guess – Something؛ حدس کلمات با کشیدن نقاشی

اگر خوب نقاشی می کشید، و فکر می کنید که از دوستانتان باهوش ترید، بازی Speed Guess – Something یک چالش عالی برای شماست. در این بازی رقابتی آنلاین که توسط کمپانی مشهور زینگا طراحی شده، باید نام چیزهای مختلف را در یک بازه زمانی مشخص با تماشای نقاشی آنها حدس بزنید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

با روند بازی های سبک Trivia مثل کوئیز آپ که آشنائید؟ اگر پاسختان مثبت است، در Speed Guess – Something هم تجربه ای مشابه چنین بازی هایی را خواهید داشت، با این تفاوت که این بار به جای سوالات چهارگزینه ای، باید با تماشای نقاشی پاسخ چیستان ها را حدس بزنید.

Speed Guess - Something 2

این بازی رقابتی آنلاین دو حالت مسابقه دارد، یکی حدس سریع و دیگری مسابقه نقاشی. در مسابقه نقاشی چند گزینه برایتان به نمایش در می آید که باید آنها را ترسیم کرده و به حریف آنلاین خود نمایش بدهید تا او از طریق نقاشی شما، پاسخ چیستان را حدس بزند. بر عکس این حالت را هم در راند بعدی تجربه می کنید.

اما در Speed Guess یا حدس سریع اوضاع کمی متفاوت است. شما و حریف، که می تواند یک غریبه یا دوست فیسبوکی تان باشد باید در پنج راند، نقاشی هایی که بازی برایتان ترسیم می کند را به سرعت حدس بزنید و نام چیزی که در نقاشی است را در فیلد خالی بازی بنویسید. در پایان پنج راند، کسی برنده است که با سرعت بیشتری نقاشی ها را حدس زده باشد.

اگر نقاش ماهری باشید، هم از کشیدن نقاشی در بازی لذت می برید و هم حریف را برای حدس بهتر چیستان راهنمایی خواهید کرد، و راهنمایی بهتر در Speed Guess – Something برایتان سکه و امتیاز بیشتری به ارمغان می آورد.

این بازی رقابتی خلاقانه را می توانید به رایگان از گوگل پلی و اپ استور دانلود کنید. در صورتی که موفق به دانلود نسخه اندروید نشدید، می توانید از این لینک و به طور مستقیم فایل apk را بگیرید.

Speed Guess - Something Speed Guess - Something قیمت : رایگان سازنده : .Zynga Inc سیستم عامل : iOS و اندروید حجم : 43 / 35 مگابایت

برچسب‌ها:Speed Guess - SomethingZyngaدانلود اپلیکیشن اندرویددانلود بازی iOSدانلود بازی آیفوندانلود بازی اندروید

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
معرفی بازی حدس زدن نقاشی Draw Something