شبی نوستالژیک برای هواداران/ آهنگ اهدایی محمد علیزاده به تمام پدران و مادران


شبی نوستالژیک برای هواداران/ آهنگ اهدایی محمد علیزاده به تمام پدران و مادران

باشگاه خبرنگاران/ محمد علیزاده در کنسرت خود، «شهر باران» را به تمام پدران و مادران تقدیم کرد.
کنسرت محمد علیزاده خواننده پاپ چهارشنبه شب، دوم دی ماه با حضور پرشور هواداران و آهنگسازان ترانه‌های خاطره‌انگیز وی برگزار شد.

ابتدا افراد گروه به صورت تکی وارد سالن شدند و قطعه‌ای که برای عاشقانه‌های علیزاده بود را نواختند و پس از لحظاتی محمد علیزاده با فریاد دلتنگی خود به روی صحنه آمد تا به هیجان و انتظار هوادارانش پایان دهد.

وی پس از اجرای اولین قطعه کلام خود را با نام خداوند آغاز کرد و گفت: به نام خدایی که من را از جایی که از محبت مردمی فقیر بوده‌‌ام، به اینجا رسانده است. امیدوارم در کنسرتی که در ماه تولدم برگزار می‌شود، به شما خوش بگذرد.

سپس گروه با نواختن قطعه «هواتو کردم» حضار را با محمد علیزاده برای اجرای این قطعه به وجد آوردند و تا پایان هواداران ابیات این ترانه را با صدای بلند خواندند. قطعات خاطره‌انگیز یکی پس از دیگری اجرا شدند و در اواسط کنسرت محمد علیزاده در صحبت با هوادارانش بیان کرد: یکی از افتخارات کنسرت‌های من حضور پدر‌ها و مادر‌هاست و من جایگاه امروزم را مدیون دعای خیر پدر و مادرم هستم و قطعه بعدی «شهر باران» را به تمامی پدران و مادران تقدیم می‌کنم.

وی در میان قطعات به برخی نکات و حتی درد دل‌های خود اشاره می‌کرد و از انتقاد به وی در صفحه مجازی‌اش و کاذب بودن غرور آدم‌ها به خاطر برخی داشته‌هایشان و بسیاری پیام‌های دیگر که سعی داشت در میان شادی هوادارانش به آن‌ها اشاره کند، گفت.

در پایان پس از اتمام قطعه «جز تو» که به صورت خود‌جوش افراد حاضر در سالن شروع به خواندن آن کردند، علیزاده مژده آلبوم جدید خود را با زمزمه‌ یکی از قطعاتی که نوید عاشقانه ‌های جدیدش بود، داد و کنسرت را به پایان برد.

گفتنی است؛ شهاب اکبری و میلاد ترابی از مهمانان ویژه وی بودند و امیرحسین اویسی، سعید عباسی، عظیم روحانی، محمد شعبانی، علیرضا شهبازی، بهمن میرزازاده، ایمان ذاکری، اشکان موسوی، اشکان صدیق‌آذر و علی پورنگهبان از جمله کسانی بودند که روی صحنه محمد علیزاده را در این شب همراهی کردند.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
پیام نوروزی محمد علیزاده برای هواداران و مخاطبانش