ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



پیام تبریک و تشکر فدراسیون فوتبال به مناسب پایان مسابقات لیگ برتر


به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، به دنبال اتمام مسابقات لیگ برتر در فصل جاری فدراسیون فوتبال به منظور تشکر و قدردانی از همه دست اندکاران برگزاری مسابقات و هواداران اطلاعیه ای صادر کرد.

متن اطلاعیه به این شرح است:
بیست و چهارم اردیبهشت ماه 1395 با روز پایانی مسابقات لیگ برتر – جام خلیج همیشه فارس و در فصل مسابقاتی 95-94 مصادف بود. در این روز همه دست اندرکاران در برگزاری هر چه بهتر و باشکوه تر مسابقات لیگ مزد زحمات خود را بخوبی دریافت کردند. اما این بار پاداش همه برگزارکنندگان در ارائه ای بی‌نظیر و شکوهمند و آن هم از سوی هواداران فوتبال کشور در اقصا نقاط کشور عزیزمان، ایران تجلی کرد.
روز گذشته و همزمان با پایان مسابقات لیگ برتر، جای جای ایران پر از شور و شوق و هیاهو بود. فوتبال ایران دیروز شاهد پویایی، جوانمردی و نشاط بود و قهرمان و نایب قهرمان و سه سهمیه از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در سال آتی در این روز مشخص شد و همه علاقه‌مندان به فوتبال توانستند با حضور در میادین و ورزشگاه ها به تشویق تیم مورد علاقه خود را با نظم و احترام هر چه بیشتر تشویق کنند.
دیروز تهران میزبان هواداران تیم پرطرفدار پرسپولیس و 24 اردیبشهت ماه سال 95 بود. روزی که طرفداران این تیم از ابتدا بازیکنان خود را تشویق کردند و ضمن ادای احترام به شماره 24 تیم شان، هادی نوروزی – کاپیتان فقید پرسپولیس در رویای قهرمانی بودند و پس از پایان مسابقه و از دست دادن آرزوی شان هم دست از تشویق تیم محبوبشان برنداشتند و قطعا روح هادی نوروزی و همایون بهزادی و همه پیشکسوتان درگذشته این تیم را غریق شادی و شعف کردند.
بجز تهران، دیروز خوزستان نیز سراسر شور و هیجان بود و هواداران تیم استقلال خوزستان که قهرمانی تیم محبوبشان را جشن می گرفتند در کمال احترام و در مراسم قهرمانی تیم خود حضور یافته و با نظم و انضباطی مثال زدنی ما را در برگزاری هر چه بهتر مسابقات و جشن قهرمانی استقلال خوزستان یاری کردند.
فدراسیون فوتبال ضمن تبریک دوباره به تیم های قهرمان و نایب قهرمانی مسابقات لیگ برتر و ضمن تشکر دوباره از همه هواداران باشگاه های حاضر در لیگ برتر و در سراسر کشور امیدوار است سه تیم استقلال خوزستان، پرسپولیس تهران و استقلال تهران در ادامه راهشان در مسابقات لیگ برتر در سال آینده بتوانند نمایندگان شایسته ای برای ایران در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا باشند و همچون دیروز هواداران تیم های مختلف ضمن احترام به یکدیگر از مسابقات تیم های مورد علاقه خود در سال آینده لذت ببرند.
در پایان فدراسیون فوتبال از رسانه های گروهی که طی یکسال گذشته تمام تلاش خود را برای به تصویر کشیدن این رویداد ورزشی بزرگ مبذول داشته و قطعا حمایتهای آنها نقش به سزایی در افزایش مشارکت هواداران از مسابقات لیگ برتر داشته است، تقدیر و تشکر می کند.
به واقع دیروز برنده حقیقی هواداران فوتبال در اقصا نقاط ایران عزیز بودند که جای تقدیر و تشکر از همه آنها دارد. 
انتهای پیام/ک

http://fna.ir/QM45EU


ویدیو مرتبط :
مسابقات لیگ فوتبال دبستان پیام غدیر