سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ناجا اعلام کرد: 100 هکر و مدیران 20 کانال غیراخلاقی تلگرام بازداشت شدند


ناجا اعلام کرد: 100 هکر و مدیران 20 کانال غیراخلاقی تلگرام بازداشت شدند

سخنگوی نیروی انتظامی گفت: فیلتر شدن تلگرام و هرگونه تصمیم درخصوص فعالیت یا عدم فعالیت این اپلیکیشن‌ها مربوط به کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه است.

ایستنا/ سخنگوی نیروی انتظامی گفت: فیلتر شدن تلگرام و هرگونه تصمیم درخصوص فعالیت یا عدم فعالیت این اپلیکیشن‌ها مربوط به کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه است.

سردار سرتیپ منتظر المهدی درباره فعالیت تلگرام که سوال یکی از خبرنگاران بود افزود: این کارگروه زیر نظر قوه قضائیه است و 11 عضو حقوقی و دو عضو حقیقی (نمایندگان مجلس) دارد که نیروی انتظامی یکی از اعضای حقوقی و تاثیرگذار آن است و فعلاً چیزی درباره آن اعلام نشده است.

وی ادامه داد: تاکنون هیچ‌گونه تصمیمی از آنجا به نیروی انتظامی ابلاغ نشده است.

سخنگوی نیروی انتظامی، خبر از دستگیری 100 هکر در یک ماه گذشته داد و بیان داشت: بیش از 20 کانال تلگرام که محتویات غیر اخلاقی داشتند مسدود شده و مدیران آنها دستگیر شدند.

معاون اجتماعی ناجا در خصوص ایجاد صفحه فارسی داعش در تلگرام، گفت: چنین مطلبی را نشنیدم و باید از کارگروه فضای مجازی این مسئله را پیگیری کنید.

سردار منتظرالمهدی تاکید کرد: به هیچ وجه سایت، کانال و وبلاگی متعلق به پلیس در این شبکه‌ها موجود نیست و همه آنها صوری است که احتمالاً کلاهبرداری است.


ویدیو مرتبط :
‫60 ثانیه: از اعلام زمان دقیق فروش پژو 301 تا شناسایی 40 هزار کانال تلگرام مجرمانه‬‎