مذهبی


2 دقیقه پیش

پیشگویی امام صادق (ع) از فتنه های آخرالزمان و راه های مقابله باآن!

به گزارش «شیعه نیوز»، باور و پذیرش این واقعیت ها برای سخت است که قبول کنیم امروز ما در دنیایی زندگی می کنیم که آلودگی های روحی، دامان همه بشریت را فرا گرفته است، حفظ ایمان ...
2 دقیقه پیش

تصویر کعبه در 140 سال پیش

چقدر زیبا ، ساده و بی آلایش با این تصویر چقدر آدمی احساس آرامش میکنه چه برسه به اینکه اونجا حضور داشتی ، ولی امروزه روز . . . . . لعنت خدا بر آل سعود



تبیین قیام امام سجاد (ع) و حضرت زینب (س) در کاخ استکبار


به گزارش شیعه آنلاین ، حجت‌الاسلام یدالله غلامی صبح امروز در همایش منشور عزت که با حضور عزاداران حسینی در آستان مقدس امام‌زاده عباس (ع) ساری برگزار شد، با اشاره به اینکه مصائب ماه صفر سنگین‌تر از ماه محرم است، اظهار کرد: ماه صفر ماه اسارت آل‌الله، اربعین سیدالشهدا (ع)، رحلت پیامبر اسلام (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) است.

وی با اشاره به تبیین قیام امام سجاد (ع) و حضرت زینب (س) در کاخ استکبار افزود: گمان نکنیم کربلا فقط مصیبت است. حادثه عاشورا صرفا یک قصه پرغصه نیست، بلکه ضمن حزن، اندوه، سینه‌زنی و عزاداری باید معرفت پیدا کرد و امام و قیام امام را شناخت.

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه امام حسین (ع) از حادثه عاشورا و اسارت اهل بیت (ع) آگاه بود، ادامه داد: آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی یکی از مراجع تقلید شیعیان در کتاب شهید جاوید و کتاب شهید آگاه نوشت که در این کتاب با دلایل و مستندات قوی ثابت می‌کند امام کاملا آگاه بوده است.

این مسئول با بیان اینکه در بحث امام‌شناسی اعتقاد ما شیعیان این است که برای معصومین دیوار حایل وجود ندارد، تصریح کرد: امام بزرگ و کوچک ندارد و بین اینکه امام جواد در 9 سالگی به امامت رسید یا امامی در 40 سالگی هیچ فرقی نیست.


ویدیو مرتبط :
حضرت زینب و امام سجاد