سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اورژانس هوایی زاهدان بیشترین آمار ارائه خدمات را در کشور دارد


به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان، فریبرز راشدی اظهار داشت: بر اساس ارزیابی اورژانس کشور، بالگرد مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی زاهدان از 23 تیر تا ابتدای آذر امسال بیشترین آمار پرواز و امدادرسانی را در بین اورژانس های هوایی کشور داشته است.
وی افزود: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کشور به دلیل آمار بالای پروازهای روزانه اورژانس هوایی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در این مدت، با ارسال نامه ای از زحمات تلاشگران این حوزه قدردانی کرد.
وی گفت: کارکنان اورژانس هوایی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در مدت زمان یاد شده با انجام 175 پرواز، به 260 بیمار و مصدوم خدمات رسانی کردند.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان تصریح کرد: از مجموع افراد منتقل شده در این مدت 151 نفر مصدوم تصادف جاده ای و 66 نفر مادر باردار ساکن روستاهای اطراف زاهدان و خاش بوده اند که با استفاده از بالگرد، در کوتاهترین زمان نسبت به انتقال زمینی، به مراکز درمانی منتقل شدند.
وی افزود: تنها یک مرکز اورژانس هوایی در سیستان و بلوچستان (زاهدان) وجود دارد که با برنامه ریزی ها و پیگیری های صورت گرفته و تامین به موقع اعتبارات مرکز دوم در چابهار به بهره برداری خواهد رسید.
مرکز امداد هوایی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از مرداد سال 1393 آغاز بکار کرد.
در این مرکز یک بالگرد با قابلیت امداد رسانی تا شعاع 150 کیلومتری شهر زاهدان وجود دارد.
7316/3042/6081

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
کهگیلویه و بویراحمد با بیشترین آمار اهدای عضو در کشور