پورحسن: کناره‌گیری‌ام از والیبال حاشیه‌ای نداشت


رییس پیشین فدراسیون والیبال پس از کناره‌گیری از مسئولیتش گفت: هیچ مشکلی با فدراسیون نداشتم، فقط برای حفظ سلامتی و استراحت دادن به خودم، از درخشنده خواستم تا این مسئولیت را بپذیرد.

منوچهر پورحسن در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: من هیچ اختلافی با فدراسیون و داورزنی نداشتم. الان مدت‌ها بود که می‌خواستم مسئولیتم کاهش پیدا کند. مدیریت سازمان لیگ و مسابقه‌های فدراسیون کار بسیار دشواری است و انرژی بسیاری می‌طلبد. من 7 سال سکاندار رقابت‌های لیگ برتر والیبال در شرایط مختلف بودم. همین امروز هم مثل روزهای قبل از صبح ساعت 7 تا غروب آفتاب مجبور بودم در سازمان لیگ پشت میز بنشینم و همین موضوع مشکلاتی را برای سلامتی‌ام به وجود آورده بود.

وی افزود: مدتی است که از نظر جسمانی احساس ناراحتی مفاصل داشتم. به دکتر مراجعه کردم و گفت باید بیشتر استراحت و ورزش کنی و کمتر پشت میز بنشینی. به همین دلیل خودم خواستم که مسئولیتم کاهش پیدا کند.

رییس پیشین سازمان لیگ برتر والیبال در همین راستا اادامه داد: مدتی پیش موضوع کناره‌گیری‌ام را به داورزنی مطرح کرد. ابتدا گفت جانشین مناسبی برای خودت پیدا کنی. من نیز شخصا با سعید درخشنده (دبیر اسبق فدراسیون والیبال) صحبت کردم. او نیز پذیرفت. عصر امروز به اتفاق هم به دفتر داورزنی رفتیم و این بار مسئولیت را به گردن او گذاشتم.

پورحسن در پایان بار دیگر تاکید کرد: موضوع کناره‌گیری من هیچ حاشیه خاصی نداشت و در این باره مشکلی با فدراسیون ندارم. مطمئن باشید در آینده و در مسئولیت‌های مختلف با فدراسیون والیبال همکاری خود را ادامه خواهم داد ولی فعلا می‌خواهم قدری به ورزش، استراحت و آب درمانی بپردازم.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
بهداد سلیمی در حاشیه ی بازی والیبال