مدیرعامل ایساکو: پیاده سازی الگوی «بنز» در خدمات پس از فروش ایران خودرو


پرشین خودرو/ مدیرعامل شرکت تهیه و توزیع قطعات و لوازم یدکی ایران خودرو(ایساکو) اعتقاد دارد در طراحی مدل جدید خدمات پس از فروش این شرکت سعی شده از مدل «مرسدس بنز» الگوبرداری شود که بحث آموزش و «رضایت مشتری» را از هر لحاظ با اهمیت می پندارد.
سید رضا حسینی با بیان این مطلب گفت: خدمات مهم ترین اولویت مشتریان است و آنها حاضرند برای خدمات با کیفیت هزینه کنند به همین خاطر در سیستم جدیدی که برای ایساکو ظرف چند روز گذشته طراحی شده است سعی کردیم مشتری از کیفیت قطعات اطمینان خاطر داشته باشد.
این مقام مسئول در ایران خودرو در همین رابطه ادامه داد: در رویکرد جدید ایساکو قرار نیست هیچ خودرویی برای یک ایراد، دوبار به شبکه خدمات مراجعه کند و قطعه ای که سابقه کیفیتی مناسبی نداشته باشد اصلا بسته بندی نمی شود.

حسینی در خصوص دیگر سیستم نوینی که برگرفته شده از سیستم خدمات پس از فروش مرسدس بنز است بیان کرد: در طرح جدید به محض دریافت شکایت تا 24 ساعت کارشناس ایساکو با مشتری تماس می گیرد و سوال هایی را از او می پرسد. در این طرح به مواردی همچون رفع ایراد قطعه، برخورد پذیرش و کیفیت خدمات در نظر گرفته شده است می پردازد.
وی ادامه داد: باید به هر شکایتی سه روزه رسیدگی شود درحالیکه این پاسخگویی و به عبارتی رسیدگی پیش از این، گاه تا 20 روز هم به طول می انجامید. بر اساس این طرح از این پس کارشناسان شبکه خدمات پس از فروش در هنگام تحویل خودرو به مشتری حضور محسوسی خواهند داشت.
مدیرعامل ایساکو در پایان خاطر نشان کرد: حضور ملموس و محسوس کارشناس در کنار مشتری از اهدافی است که در طرح جدید به جدیت پیگیری می شود چرا که اعتقاد داریم مشتری باید از خرید قطعات خودروی خود احساس آرامش داشته باشد.


ویدیو مرتبط :
بی ادبی مدیرعامل ایران خودرو و سایپا به مردم ایران