فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



فروش فوق‌العاده «شاهزاده‌روم» در مشهد و اصفهان / ۶۷ میلیون فروش در ۶ روز


به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، انیمیشن «شاهزاده‌روم» تا امروز و بر اساس آخرین رقم‌های اعلامی به فروش ۶۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی رسیده است اما وضعیت اکران فیلم در شهرستان به دلیل در اختیار داشتن سالن های کم چندان مطلوب نیست.

شهرهای مشهد، قزوین، بابل، ساری، بوشهر و اصفهان از جمله شهرهایی هستند که با درخواست های مخاطبان به جمع شهرهای اکران کننده شاهزاده روم پیوستند. فروش فیلم در همین چند روز در شهرهای مشهد و اصفهان بیش از حد انتظار بوده است.

با توجه به فروش دیگر فیلم‌ها در اکران پاییز و  خوش اقبال نبودن کارهای کودک و نوجوان در سالهای اخیر و کم رونقی گیشه در  روزهای اخیر و عدم پیش بینی این رقم فروش از سوی کارشناسان، می‌توان انیمیشن «شاهزاده روم» را پدیده فروش این فصل دانست.

 

انتهای پیام/ج


ویدیو مرتبط :
سمینار فروش حرفه ای، فروش در شرایط بحران،تکنیک های فروش