سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دمای هوا امشب تهران به زیر صفر می رسد


به گزارش روز دوشنبه اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان استان از جمله شهر تهران در 48 ساعت آینده ابری تا نیمه ابری خواهد بود و از بعداز ظهر امروز نیز به تدریج دمای هوا در سطح استان کاهش می یابد.
براساس این گزارش، آسمان استان تهران فردا (سه شنبه) کمی ابری تا نیمه ابری، گاهی با وزش باد و در ارتفاعات همراه با مه صبحگاهی پیش بینی می شود.
بیشینه دمای هوای امروز تهران 20 درجه سانتیگراد و کمینه دمای هوای امشب تهران نیز به منفی سه درجه سانتیگراد کاهش خواهد یافت.
براساس گزارش اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با دمای 9 درجه سانتیگراد و فیروز کوه - امین آباد با منفی یک درجه سانتیگراد به ترتیب گرم ترین و سردترین مناطق استان تهران در 24 ساعت گذشته بودند.
تهرام/9306// 1625

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
وقتی دمای هوا 40 - باشد! آب تو هوا یخ میزنه