فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



روایت «عبدالله باقری»، شهید مدافع حرم در قاب دوربین «از آسمان»


به گزارش خبرگزاری تسنیم، حاج عبدالله هم در سوریه حاجت رواشد. حالا کنار نام او نوشته اند شهید مدافع حرم. شاید برای هم نسل‌های او آرمیدن در کنار شهدای دفاع مقدس یک رویای دست نیافتنی باشد ولی حاجی به این آرزو رسید و سنگ مشکی مزارش جایی در میان گلزار شهدای بهشت حضرت زهرا (س) زیارتگاه عاشقان شهادت شد. برنامۀ تلویزیونی «از آسمان» در روایت این هفتۀ خود که امشب، جمعه 27 آذر به روی آنتن شبکۀ دو سیما خواهد رفت به گوشه‌هایی از زندگی یکی از مدافعین حریم اهل بیت علیه السلام پرداخته است. قهرمان این روایت شهید عبداله باقری است. مرد جوانی که نمی‌توانست تماشاگر رنج و سختی مردم سوریه و سکوت بغض آلود حرم خواهر حضرت حسین علیه السلام باشد و سرانجام با تلاش و اشتیاق فراوان خود را به محور مقاومت مدافعان سوری رساند تا در کنار آنها از حریم اهل بیت علیهم السلام دفاع کند.

دوربین از آسمان در این برنامه دلش را به صحبتهای مادر داغدار، پدر قامت خمیده، همسر دلشکسته، برادران بی یاور شده و دخترکان چشم به در دوختۀ شهید سپرده تا عبداله را از نگاه خانواده ای بشناسد که بعد از فراق فرزند ارشد خود همچنان رنگ و بوی جهاد و حماسه دارد. چند سالی است که گروههای تکفیری با حمایت و هدایت آمریکا و رژیم نفرتبرانگیز صهیونیستی و برخی از دولتهای سبک مغز منطقه جان و مال مردم سوریه و عراق را چپاول می‌کنند. ایران از همان روزهای نخست این وحشی گری در کنار مردم مظلوم این کشورها بوده و در این راه عده‌ای از بهترین جوانان خود را نیز تقدیم مکتب شهادت کرده است.

از آسمان تنها برنامۀ مستمر حوزۀ دفاع مقدس در سیمای جمهوری اسلامی ایران است که شانزدهمین سال فعالیت خود را با کارگردانی و تهیه کنندگی امیر خورشیدی فرد سپری می‌کند و در تولید این قسمت آن آقایان سلیمانی، گهرسودی، حاجب، اعطاسی، عباس خورشیدی فرد و حمید بناء مشارکت داشته‌اند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
اتفاقی جالب در مورد یک شهید مدافع حرم از قاب دوربین