سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



ساخت «کارت پستال» با سنگ دریایی


  X  

تاریخ خبر : یکشنبه 1394.08.24 - 22:52

ساخت «کارت پستال» با سنگ دریایی

پارسه گرد/ با کمی خلاقیت و سنگ‌های ریز دریایی این کارت پستال فانتزی را درست کنید و مطمئن باشید دوستان‌تان از این هدیه بسیار خوشحال می‌شوند.
این کارت پستال را با اثر سنگ‌های کوچک و شن و ماسه و یا گوش فیل و صدف دریایی و با استفاده از مقوا یا کاغذ‌های ضخیم دیگر، تهیه کنید. می‌توانید این نوع رنگ‌آمیزی خاص را نه تنها برای کارت پستال، برای موارد دیگر نظیر کاغذ کادو و ... نیز به‌کار ببرید.
لوازم مورد نیاز:
سنگ‌ریزه یا گوش‌ماهی و پوسته صدف
آب
رنگ
بطری اسپری کوچک
مراحل ساخت:
1- سطح فضای کارتان را بپوشانید تا زمانی که با رنگ‌ها کار می‌کنید کثیف نشود.
2- یک قاشق چای‌خوری رنگ اکریلیک درون بطری اسپری کوچکی بریزید و نصف بطری را با آب پر کنید؛ سپس به‌خوبی آن‌را تکان دهید تا رنگ و آب با یکدیگر ترکیب شوند. (اگر می‌خواهید محلول نیمه شفاف شود، آب بیشتری به آن اضافه کنید.)
3- سنگ‌ریزه‌ یا صدف‌ها را طبق طرح دلخواه‌تان روی مقوا یا هر نوع کاغذ ضخیم دیگر بچینید. حتی می‌توانید طرح‌های ریز و درشت را ترکیب کنید.
4- رنگ ترکیب شده با آب را روی آن‌ها اسپری کنید و برای مدت زمانی در حدود 30 دقیقه اجازه دهید تا خشک شود. سپس سنگ‌ریزه‌ها را بردارید.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
‫آموزش ساخت کارت پستال های زیبا‬‎